تشکلهای مردمی برای ضدعفونی کردن نوش آباد پیشگام شدند

کاشان (پانا) -مدیر خدمات شهری شهرداری نوش آباد از آغاز عملیات ضدعفونی کردن معابر اصلی و فرعی با مشارکت تشکلهای مردمی این شهر خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۲۸۱۹۰
لینک کوتاه کپی شد
تشکلهای مردمی برای ضدعفونی کردن نوش آباد پیشگام شدند

مهدی کدخدایی در گفت و گو با پانا اظهار کرد: به دنبال اعلام وضعیت هشدار نسبت به شیوع بیماری کروناویروس در منطقه کاشان، عملیات ضد عفونی معابر شهری نوش آباد به صورت مه پاش از شب گذشته آغاز شده است.
وی گفت: این عملیات با همکاری داوطلبانه شهروندان و کمک نیکوکاران انجام می شود و شب گذشته توانستیم پیاده روها، ایستگاه های اتوبوس، بانک هاو مکان های عمومی که محل مراجعه مردم است را ضدعفونی کنیم.
وی تاکید کرد: موادی که برای ضدعفونی کردن معابر از آن استفاده می شود با نظارت کارشناسان بهداشت محیط مرکز سلامت ثامن الحجج نوش آباد آماده سازی می شود و هیچ گونه عوارض یا ضرری برای شهروندان ندارد.
وی تصریح کرد: به همشهریان اطمینان خاطر می دهیم مجموعه شهرداری نوش آباد تا ریشه کنی کامل ویروس کرونا در کنار مردم و در خدمت شهروندان عزیز خواهد بود .
مدیر خدمات شهری شهرداری نوش آباد افزود: امیدواریم که شهروندان محترم، با کارکنان شهرداری در تمام این مدت همکاری لازم را داشته باشند تا بتوانیم برای حفظ سلامت جامعه به بهترین شکل ممکن وظیفه خود را در ضدعفونی کردن مراکز پر تردد و معابر شهری نوش آباد انجام دهیم.
وی افزود: ضدعفونی کردن مجموعه باستانی شهرزیرزمینی نوش آباد،پمپ بنزین، اداره ها، امامزاده ها و برخی مسجدهای این شهر نیز توسط داوطلبان حوزه بسیج نوش آباد آغاز شده است.
کدخدایی گفت: تلاش و همکاری خیرخواهانه و داوطلبانه تشکلهای مردمی برای انجام این وظیفه شهرداری، ستودنی است و امیدواریم بتوانیم این اقدام به صورت مستمر در نوش آباد انجام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار