نانوایی های منطقه کاشان باید از کارتخوان استفاده کنند

کاشان (پانا ) - با توجه به اهمیت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، نانوایی های این منطقه باید به جای دریافت پول نقد، از دستگاه کارتخوان استفاده کنند.

کد مطلب: ۱۰۲۸۱۸۹
لینک کوتاه کپی شد
نانوایی های منطقه کاشان باید از کارتخوان استفاده کنند

به گزارش ستاد پیشگیری و مدیریت بیماری کرونا کاشان، مسعود خاندایی؛ معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری کاشان اظهار کرد: رعایت اصول بهداشتی توسط همه شهروندان برای مبارزه با کرونا یک اصل جدی است، دریافت پول نقد در نانوایی ها ممنوع است و کسی که نان را از تنور خارج می کند به هیچ وجه نباید از مشتری پول دریافت کند.
او افزود: نانوایی باید فروشنده مشخص داشته باشد در غیر این‌صورت مشتری خود باید از کارتخوان استفاده کند همچنین کارکنان نانوایی باید به طور مرتب دستان خود را با مایع دستشویی شسته و خشک کنند و در کنار دستگاه کارتخوان، برای استفاده مشتری ماده ضد عفونی کننده دست تعبیه کنند.
رییس کمیته پشتیبانی ستاد پیشگیری و مدیریت بیماری کرونا در کاشان از اختصاص سهمیه ماسک و دستکش و مواد ضد عفونی کننده به نانوایی ها و دیگر اصناف خبر داد و گفت: اصناف موظف هستند ضمن شستشوی مرتب دست ها و رعایت اصول بهداشتی در محل کسب از ماسک و دستکش استفاده کنند.
او با اشاره به اختصاص اقلام بهداشتی به بخش صنعت برای استفاده کارگران بیان کرد: با توجه به تصمیم کارگروه تنظیم بازار شهرستان کاشان در زمینه افزایش تولید و نظارت بر توزیع محصولات بهداشتی مورد نیاز شهروندان، پیش بینی می شود به زودی کمبودی در سطح شهرستان نداشته باشیم.
خاندایی، همکاری مردم برای کاهش تردد در سطح شهر را قابل تقدیر دانست و اظهار کرد: لازم است شهروندان تا زمان کنترل این اپیدمی از هرگونه مراجعه غیر ضروری به اداره ها و به ویژه بانک ها نیز خودداری کنند.
همچنین در اطلاعیه شماره 10 پیشگیری و مدیریت بیماری کرونا در منطقه کاشان و آران و بیدگل آمده است: با توجه به لزوم جلوگیرى از انتقال ویروس کرونا و رعایت اصول بهداشتى، برگزارى هرگونه مراسم، تجمع و یا حضور در کلیه آرامستان هاى سطح شهرستان های کاشان و آران و بیدگل تا اطلاع بعدی ممنوع است و این هفته نیز نماز جمعه در سطح این دو شهرستان اقامه نمی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار