کشف ۲۰ میلیاردی محلول ضدعفونی کننده در شرق تهران

قرچک (پانا) - فرمانده انتظامی شرق استان تهران از کشف ۱۲ هزار لیتر محلول ضد عفونی کننده به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در شهرستان قرچک خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۲۸۰۹۶
لینک کوتاه کپی شد
کشف ۲۰ میلیاردی محلول ضدعفونی کننده در شرق تهران

به گزارش پایگاه اطلاع‌‏رسانی پلیس، سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران، اظهار کرد: در پی انتشار خبر شیوع ویروس کرونا در برخی از مناطق کشور و تقاضای مردم برای تهیه لوازم بهداشتی و پیشگیرانه برای مقابله با شیوع این بیماری و به منظور برخورد با احتکارکنندگان اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده و یا تولیدکنندگان اقلام بهداشتی تقلبی، تیم‌های اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی استان از فعالیت یک کارگاه تولید محلول ضدعفونی تقلبی در منطقه داوود آباد قرچک مطلع شدند.

او ادامه داد: مأموران با هماهنگی مقام قضائی و با حضور کارشناسان اداره بهداشت به محل کارگاه مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن جا در ابتدا محرز شد که فاقد هرگونه مجوز فعالیت است و در شرایط نامناسب به وسیله ۲ تانکر ۱۰ هزار لیتری آب و با ترکیب موادی شبیه به الکل در شرایط کاملا غیربهداشتی اقدام به تولید محلول‌های ضدعفونی کننده تقلبی در بسته بندی‌های مختلف با برندهای جعلی می‌کنند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران بیان کرد: مأموران در بازرسی از این کارگاه، ۱۲ هزار لیتر محلول ضد عفونی تقلبی به همراه صدها قوطی بسته بندی و ۲ هزار کیلو پودر شستشوی تقلبی ماشین ظرفشویی نیز کشف و این کارگاه را پلمب کردند.

سردار عزیزی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالای مکشوفه را معادل ۲۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، خاطرنشان کرد: در این رابطه 3 متهم دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

او اذعان کرد: عده‌ای سود جو با سوءاستفاده از شرایط شیوع بیماری کرونا به جای همدردی با مردم، برای مطامع دنیوی خود به دنبال سودجویی و مال اندوزی از طریق نامشروع هستند که در این راستا از مردم می‌خواهیم هرگونه اخبار و اطلاعاتی در این زمینه را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار