معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران:

تعطیلی مدارس به معنای تعطیلی آموزش نیست

برگزاری دوره آموزش غیرحضوری مدیریت مالی مدارس

تهران (پانا) - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از برگزاری دوره آموزش غیرحضوری مدیریت مالی مدارس در سطح مدیران واحدهای آموزشی و مدارس استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۲۸۰۸۰
لینک کوتاه کپی شد
تعطیلی مدارس به معنای تعطیلی آموزش نیست

یوسف بهارلو معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران،در سخنانی ضمن تقدیر از کلیه همکاران فرهنگی که در شرایط خاص و پیش آمده در کشور به صورت مجازی به آموزش دانش‌آموزان مشغول می باشند ، گفت: با وجود تعطیلی مدارس اما آموزش به هیچ وجه تعطیل نیست و همکاران و فرهنگیان عزیز همچون گذشته در سنگرهای تعلیم و تربیت مشغول بوده و این بار آموزش های لازم را بصورت غیرحضوری و از طریق فضاهای مجازی در اختیار دانش آموزان عزیز قرار می دهند .

اودر بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: در راستای توانمند سازی همکاران و مدیران محترم دوره آموزشی مدیریت مالی در مدارس با همکاری اداره امور مالی و اداره برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی از طریق سامانه جامع مدیریت ، یادگیری و آموزش فرهنگیان (ltms) در حال انجام می باشد .

اوبا اشاره به محتوای آموزشی این دوره اظهار داشت: آموزش آیین نامه مالی مدارس، آموزش تصویری برنامه حسابداری مالی مدارس و ارائه نکات مهم مالی از جمله محتواهای آموزشی در این دوره است.

بهارلو با تاکید بر برگزاری غیر حضوری این دوره آموزشی از طریق سامانه ضمن خدمت فرهنگیان ، تصریح کرد: این دوره که صرفا مخصوص مدیران واحدهای آموزشی و مدارس می باشد تا کنون با استقبال بیش از 4 هزار و 810 نفر از همکاران روبرو گردیده است .

این مقام مسئول با اشاره به برگزاری این دوره غیر حضوری تا 25 اسفندماه ، خاطرنشان کرد: امیدواریم با برگزاری چنین دوره هایی بتوانیم مدیران مدارس را در حوزه های مالی نیز همچون آموزشی و پرورشی توانمند سازیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار