تمدید معاینه فنی خودروها تا ۱۵ اردیبهشت

تهران (پانا) - ​فرمانده پلیس راهور گفت برای جلوگیری از شیوع کرونا، مدارک خرید و فروش بین طرفین معامله تا ۱۵ اردیبهشت اعتبار دارد.

کد مطلب: ۱۰۲۸۰۲۷
لینک کوتاه کپی شد
تمدید معاینه فنی خودروها تا ۱۵ اردیبهشت

به گزارش سایت پلیس راهور، سردار هادیانفر، فرمانده پلیس راهور کشور در حاشیه بازدید از مرکز شماره گذاری میثم گفت: به منظور جلوگیری از ازدحام در مراکز شماره گذاری به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا تمامی مدارک خرید و فروش بین طرفین معامله و قول نامه‌ها تا ۱۵ اردیبهشت اعتبار دارد.

وی ادامه داد: همچنین رانندگان خودرو‌هایی که معاینه فنی شان به اتمام رسیده یا اعتبار گواهینامه آن‌ها منقضی شده است نیاز به تمدید تا ۱۵ اردیبهشت سال آینده ندارند و می‌توانند تردد کنند و جریمه هم نخواهند شد.

وی افزود: تعطیلی مراکز شماره گذاری در درجه اول بر عهده ستاد ملی مبارزه با کرونای هر استان است و اگر مراکز تعویض پلاک هر استانی تعطیل شد به مردم توصیه می‌شود به مراکز استان‌های مجاور مراجعه نکنند.

رئیس پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد: البته فرماندهی محترم نیروی انتظامی پیگیر این موضوع بوده و از هیئت دولت در خصوص تعطیلی مراکز تعویض پلاک خودرو سوال کرده است و منتظر پاسخ هستیم.

وی در مورد آموزشگاه‌های رانندگی و فعالیت آنها نیز گفت: بنا بر ابلاغیه‌ای که صادر کردیم تمامی کلاس‌های آموزش رانندگی تعطیل شده و آزمون آیین نامه در هیچ جا برگزار نمی‌شود تنها آزمون عملی و با رعایت نکات لازم اجرا خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار