اعتبار همه دفترچه‌های بیمه سلامت در کرمانشاه تمدید شد

کرمانشاه (پانا) - مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه از تمدید اعتبار همه دفترچه‌های درمانی بیمه‌شدگان این بیمه تا پایان فروردین ۱۳۹۹ خبرداد.

کد مطلب: ۱۰۲۸۰۱۹
لینک کوتاه کپی شد
اعتبار همه دفترچه‌های بیمه سلامت در کرمانشاه تمدید شد

کیومرث مظفری اظهار داشت: بیمه سلامت باهدف رعایت اصول بهداشتی و کاهش مراجعات حضوری شهروندان به ادارات با هدف پیشگیری از سرایت ویروس کرونا و صیانت از سلامت شهروندان، دفترچه های درمانی بیمه شدگان صندوق های بیمه ای اعم از کارکنان دولت، روستاییان و عشایر، سلامت همگانی و سایر اقشار و نیز تمامی زیرصندوق های آنها تمدید می شود.

وی گفت: بنابراین بیمه شدگانی که تاریخ اعتبار دفترچه درمانی آنها منقضی شده، در صورت داشتن نسخه سفید، نیازی به مراجعه برای تمدید اعتبار ندارند و دفترچه آنها تا روز ۳۱ فروردین سال آینده معتبر است.

به گفته وی بیمه شدگان با همین دفترچه می‌توانند به همه مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه سلامت مراجعه و از خدمات آنها بهره مند شوند، این موضوع به اطلاع همه مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه سلامت و دفاتر پیشخوان استان رسیده است.

مظفری عنوان کرد: سامانه تلفنی ۱۶۶۶ در راستای تریاژ، راهنمایی و پاسخگویی به مردم استان با استفاده از کادر پرستاران و پزشکان به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوُالات هم کرمانشاهی ها درباره ویروس کرونا و راههای پیشگیری و درمان آن است که امیدوارم این سامانه مانع از مراجعات غیرضروری به مراکز درمانی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار