معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کرمان:

آموزش دانش آموزان در هیچ شرایطی تعطیل نمی شود

کرمان(پانا) - معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کرمان در جلسه ویدیو کنفرانس با مدیران آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان گفت: آموزش دانش آموزان در هیچ شرایطی تعطیل نمی شود.

کد مطلب: ۱۰۲۸۰۰۶
لینک کوتاه کپی شد
آموزش دانش آموزان در هیچ شرایطی تعطیل نمی شود

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، حسین براهوئی با اشاره به تعطیلی مدارس به منظور پیشگیری از انتشار ویروس کرونا گفت: آموزش در هیچ شرایطی معلق و تعطیل نمی شود و در شرایط اضطرار هم می توان با استفاده از ظرفیت رسانه ها و فضای مجازی در تداوم آموزش دانش آموزان تلاش کرد.

وی ضمن تبیین اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش افزود: فرآیند تعلیم و تربیت تنها در یک یا چند روش خلاصه نمی شود و می توان از شیوه های متعدد در این زمینه بهره برد.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کرمان تصریح کرد: در سطح شهرستان ها و مناطق باید کمیته هایی تشکیل شود و به تناسب شرایط اقلیمی و جغرافیایی تصمیم هایی در زمینه آموزش مجازی دانش آموزان لحاظ شود، با توجه به تفاوت های موجود بین شهرستان ها و مناطق در این خصوص نمی توان رویه ای واحد برای همه جا در نظر گرفت.

براهوئی گفت: بایستی تدابیری در نظر گرفته شود تا آموزش، متناسب با هر مدرسه ای پیش رود و ارتباط بین معلمان و دانش آموزان و معلمان و کادر اجرایی مدرسه قطع نشود، همچنین در تشکیل کمیته راهبری آموزش مجازی می توان از ظرفیت شوراهای دانش آموزی و انجمن اولیا و مربیان هم استفاده کرد.

وی خاطر نشان کرد: باید تلاش شود تا در بستر فضای مجازی آموزش به نحو مطلوب پیش رود و بسته های آموزشی هم با رعایت اصول بهداشتی به دست مخاطبان برسد.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش استان گفت: آن چه که همیشه اهمیت دارد مدیریت یادگیری است و معلم هم در واقع عنوان مدیر یادگیری را دارد که امیدواریم با تلاش همه مدیران، معلمان و دانش آموزان به نتایج مطلوبی برسیم و از این بحران هم عبور کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار