معاون استاندار:

تلاش و ایثار پزشکان و پرستاران برای مردم امید آفرین است

کرمانشاه (پانا) - معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با بیان اینکه این روزها جامعه پزشکی با یک آزمون سخت روبروست تاکید کرد: تلاش و ایثار جامعه پزشکی در این روزها برای مردم امید آفرین است.

کد مطلب: ۱۰۲۸۰۰۳
لینک کوتاه کپی شد
تلاش و ایثار پزشکان و پرستاران برای مردم امید آفرین است

محمد ابراهیم الهی تبار در جمع مدیران دانشگاه علوم پزشکی و روسای بیمارستانهای استان اظهار داشت: اطمینان داریم که نظام سلامت کشور این آزمون را پشت سر خواهد گذاشت و از این مرحله پیروزمندانه عبور خواهد کرد.

وی با اشاره به محدودیت امکانات تاکیدکرد: نیاز است که حوزه اجتماعی در مقابله با کرونا فعال تر وارد شود و همراهی گروهها، اصناف و تشکل ها را با خود داشته باشد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه همچنین با بیان اینکه "تبدیل مقابله با کرونا به معرفت عمومی یک ضرورت است" افزود: میتوان با آموزش مردم را به استفاده از امکانات موجود تشویق کرد و از مشارکت عمومی بهره مند شد و اتحادیه انجمن ها و هیات ورزشی و تشکل ها می توانند کمک کننده در این موضوع باشند .

الهی تبار با اشاره به اقدامات استان در مقابله با کرونا نیز گفت: استان کرمانشاه در اتخاذ تصمیمات پیشگیرانه در کشور پیشتاز بوده و شاید اولین استانی بودیم که در بحث پادگان های نظامی اقدام کردیم و در بحث کاهش ساعات اداری هم پس از ما کشور اقدام کرد همچنین استودیو سلامت نیز در استان راه اندازی شد.

معاون استاندار کرمانشاه پیش بینی های موجود از روند مقابله با کرونا را یک فرصت برای برنامه ریزی دانست و افزود: نیاز است که از هم اکنون نسبت به روند آینده این بیماری چاره اندیشی شود و اقدامات و پیش بینی های لازم صورت بگیرد.

الهی تبار با اشاره به بازدید خود از واحدهای تولید مواد بهداشتی و البسه بیمارستانی در استان خاطر نشان کرد: برای افزایش سطح تولید باید تلاش شود که موانع تولیدگران مواد بهداشتی برداشته شود و شبکه توزیع نیز سامان یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار