ثبت یک میلیون و ۵۸۶ هزار تخلف سبقت غیرمجاز در استان اردبیل

اردبیل (پانا) - معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای اردبیل از ثبت یک میلیون و ۵۸۶ هزار تخلف سبقت غیرمجاز در محور‌های مواصلاتی استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۲۷۹۹۰
لینک کوتاه کپی شد
ثبت یک میلیون و ۵۸۶ هزار تخلف سبقت غیرمجاز در استان اردبیل

حمیدرضا عبدی، معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای اردبیل در جلسه تحلیل و بررسی گزارشات استخراجی سامانه‌های هوشمند استان گفت: بیشترین سبقت غیرمجاز در محور‌های رفت و برگشت اردبیل آستارا محدوده گردنه حیران با ۲۴۴ هزار تردد تخلف و اردبیل مشکین شهر ۱۵۳ هزار تخلف در ۱۱ ماه گذشته به ثبت رسیده است.

او با اشاره به عملیات نصب ۱۶ سامانه جدید ثبت تخلفات عبور و مرور افزود: با راه اندازی این ۱۶ سامانه مجموع سامانه‌های ثبت تخلفات عبور و مرور در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل به ۴۳ مورد افزایش می‌یابد.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان تصریح کرد: برای نصب این سامانه‌های جدید یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی راهداری هزینه شده است.

عبدی هوشمندسازی جاده‌های استان اردبیل را از جمله برنامه‌های مهم اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل عنوان کرد و افزود: علاوه بر ۶۴ سامانه تردد شماری ۴۰ دوربین نظارت تصویری و ۲ سامانه توزین حین حرکت نیز در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل فعال است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار