مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی: تولید محتوای الکترونیک؛ هدفمند و مهارت محور باشد

بیرجند(پانا)- شرایط پیش آمده به واسطه انتشار ویروس کرونا، فرصتی است تا با تولید محتوا در بستر الکترونیک به آموزش و از راه دور توجه جدی داشته باشیم.

کد مطلب: ۱۰۲۷۹۴۴
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی: تولید محتوای الکترونیک؛ هدفمند و مهارت محور باشد

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: شرایط پیش آمده به واسطه انتشار ویروس کرونا، فرصتی است تا با تولید محتوا در بستر الکترونیک به آموزش و از راه دور توجه جدی داشته باشیم.

محمدعلی واقعی در جلسه تبیین جشنواره جلوه های معلمی برتولید محتوای الکترونیکی هدفمند و مهارت محور تأکید کرد: معلمان در شرایط سخت کنونی از سنگر تعلیم و تریبت به بهترین شکل دفاع می‌کنند چرا که ایشان رسولان علم و اخلاقند و فداکارانه درس ایثار را در کلاس دگرخواهی تدریس می‌کنند.

او، از فرهنگیان به عنوان جهادگران فرهنگی و آموزشی استان یاد کرد که مانند پزشکان عزیز میهن در صف اول مبارزه با ویروس کرونا حضور یافته‌اند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان این که اکنون فصل جدیدی از کتاب قطور همنوع دوستی آغاز شده است، تصریح کرد: همه ما مسافران یک کشتی هستیم و برای رسیدن به ساحل امن باید به یکدیگر کمک کنیم.

دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی، تلاش معلمین برای تولید محتوای آموزشی در عرصه فیلم و رسانه دیداری را ستود و اضافه کرد: این اقدام با هدف بالا بردن کیفیت سطح آموزشی کلاسهای تدریس ضرورت دارد و همه معلمان باید فعالانه در این عرصه ورود کنند.

واقعی، استفاده بیشتر از روشهای نوین آموزشی مبتنی بر مهارت‌ورزی را زمینه ساز ارتقای فرایند تعلیم و تربیت دانست و خاطرنشان کرد: استفاده مطلوب از مهارت‌های ارتباطی خلاقیت و فن بیان، دوستی با کودک درون و زنده نگه داشتن این کودک شاداب و استفاده مناسب از این توانایی از دیگر مزایای این طرح به شمار می رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار