مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان:

تدبیر معلمان و همراهی اولیا دانش‌آموزان موجب رسیدن کلاسهای درس به فضای خانه‌ها شد

زاهدان (پانا) - به گفته مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در سایه همدلی و همراهی مدرسه و خانواده های دانش آموزان، کلاس‌های درس به فضای خانه و محل زندگی آنان منتقل شده است.

کد مطلب: ۱۰۲۷۹۰۷
لینک کوتاه کپی شد
تدبیر معلمان و همراهی اولیا دانش‌آموزان موجب رسیدن کلاسهای درس به فضای خانه‌ها شد

حمیدرضا رخشانی اظهار کرد: با تدبیر همکاران و همراهی اولیا دانش‌آموزان، کلاسهای درس به فضای خانه و خانواده منتقل شده است.
او ادامه داد: پس از اعلام تعطیلی مدارس به علت پیشگیری از شیوع کرونا ویروس و با هدف کاهش نگرانی خانواده ها و دانش آموزان، با تلاش و پیگیری مداوم همکاران عزیز و فهیم و همراهی خانواده های دانش آموزان در اقصی نقاط این استان، خوشبختانه محیط خانه و محل زندگی آنان تبدیل به مدرسه و کلاسهای درس مجازی شده است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان بیان کرد: تشکیل کارگروه ویژه در ادارات تکنولوژی و گروه‌های آموزشی استان با حضور سرگروههای آموزشی و با هدف تولید محتوای مکتوب ویژه دانش آموزانی که به اینترنت و فضای مجازی دسترسی ندارند تحت عنوان خودآموز را از برنامه‌های پیش‌بینی شده در این راستا عنوان کرد.
او استفاده از ظرفیت راهبران آموزشی، مدیران و عوامل مدارس را برای تحقق این امر، مهم بیان کرد.
رخشانی خاطرنشان کرد: آموزش از طریق درگاه فضای مجازی توسط همکاران و ارائه تکالیف مهارت محور از مهمترین رویکردهای آموزش و پرورش استان در این ایام خواهد بود.
او با تاکید بر لزوم برنامه ریزی جهت تدریس معلمین پایه های اول تا ششم و ارائه فایل تدریس به اداره فن آوری و راه اندازی سایت تدریس همکاران، تشکیل کانال نمونه تدریس و فایل های مورد نیاز دانش آموزان در پیام رسان‌های داخلی با مدیریت سرگروههای آموزشی استان را خواستار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار