ارسال دستورالعمل انتخاب و انتصاب مدیران مدارس

هرمزگان(پانا)-مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان از ارسال دستورالعمل انتخاب و انتصاب مدیران مدارس به مناطق در راستای اجرایی کردن سند تحول بنیادین خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۲۷۸۹۵
لینک کوتاه کپی شد
ارسال دستورالعمل انتخاب و انتصاب مدیران مدارس

به گزارش خبرگزاری پانا هرمزگان و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان هرمزگان، موسی دادی زاده سرخائی از ارسال دستورالعمل انتخاب و انتصاب مدیران مدارس به مناطق خبر داد و تاکید کرد: در راستای تحقق راهکار 6-22 سند تحول بنیادین و اجرای مصوبه 673 شورای عالی آموزش و پرورش و مصوبات شورای عالی اداری و به منظور تضمین و بهبود کیفیت در مدارس این دستورالعمل برای سال تحصیلی 400-1399 ارسال می ‌شود.

وی افزود: براساس این دستورالعمل، ادارت آموزش و پرورش شهرستان ها/ نواحی/ مناطق باید با بکارگیری تمامی ظرفیت‌ها نسبت به اجرای دقیق و کامل این دستورالعمل اقدام کنند.

دادی زاده ادامه داد: روُسای آموزش و پرورش با هدف مدیریت بهینه و اجرای بهتر این دستورالعمل، می‌بایست دبیر پروژه انتخاب و انتصاب مدیران مدارس را تا ۱۵ اسفند به دبیرخانه استان معرفی کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: این دستورالعمل شامل مدیران مدارس دولتی اعم از عادی و خاص در تمامی مقاطع تحصیلی می‌شود و مدارسی که نیازمند مدیر جدید هستند بدون ذکر نام مدرسه با ثبت مشخصاتی از جمله؛ دوره تحصیلی، جنسیت دانش آموز، شهری یا روستایی بودن و عادی یا خاص بودن، اقدام خواهند کرد.

دادی زاده اضافه کرد: در خصوص انتخاب معاونان مدارس نیز همچون سنوات گذشته، مدیر مدرسه گزینه‌های خود را به اداره آموزش و پرورش ارائه می‌کند تا ابلاغ آن‌ها صادر شود.

این مسئول با بیان اینکه این دستورالعمل به مدت سه سال است که اجرا می شود، تصریح کرد: مدیران مدارس از بین تمامی معلمان متقاضی که در آزمون ورودی و مصاحبه پذیرفته می شوند انتخاب می گردند و این امرباعث شایسته گزینی و شایسته سالاری در اداره امور مدارس و استفاده از بهترین ها در امر مدیریت مدارس می شود.

دستور العمل انتخاب و انتصاب مدیران:


https://medu.ir/portal/fileLoader.php?code=2967392cf6aeaa1c9db6fa1583232264

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار