ضبط برنامه‌های آموزشی در استودیو کروماکی مرکز تحقیقات معلمان‌اصفهان

اصفهان (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان از احداث یکی از مجهز ترین استودیو های کروماکی برای ضبط تدریس دروس مختلف و تولید محتواهای آموزشی و پرورشی جهت استفاده دانش آموزان در ایام تعطیلی مدارس خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۲۷۷۹۰
لینک کوتاه کپی شد
ضبط برنامه‌های آموزشی در استودیو کروماکی مرکز تحقیقات معلمان‌اصفهان

محمد اعتدادی در پاسخ به سوال خبرنگاران در حاشیه یکی از جلسات اداری در خصوص فرایند یاددهی و یادگیری در بستر فضای مجازی برای دانش آموزان استان اصفهان گفت: با عنایت به ضرورت توجه به آموزش در بستر فضای مجازی و در راستای استمرار یادگیری و آموزش غیر حضوری، اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با احداث یکی از مجهزترین استودیوهای کروماکی اقدام به ضبط تدریس دروس مختلف و تولید محتواهای آموزشی و پرورشی جهت استفاده دانش آموزان در ایام تعطیلی مدارس کرده است.

لازم به ذکر است محتوای تولید شده با بهره گیری از مجرب ترین معلمان و دبیران هر درس در استان و نظارت سر گروه های آموزشی با استفاده از امکانات استودیوی مجازی با کیفیت بالا تولید و به‌زودی از طریق بستر فضای مجازی و شبکه های داخلی، پورتال آموزش و پرورش استان و سامانه ERP در دسترس دانش آموزان قرار خواهد گرفت.

او افزود: مشارکت و همراهی مدیران، معلمان و به‌ویژه اولیای دانش آموزان برای استفاده از این سامانه باعث رفع نگرانی خانواده های عزیز آنها خواهد شد و دانش آموزان در ایام تعطیلات، می توانند با بهره مندی از آموزش و تدریس معلمان منتخب استان ضمن بهره مندی از عدالت آموزشی به تحصیل خود ادامه دهند.

اعتدادی در پایان اظهار امیدواری کرد: هر چه سریعتر با مشارکت مردم هشیار ایران عزیز اسلامی بتوانیم از این بحران عبور کنیم و بار دیگر دانش آموزان عزیز با شادی و نشاط با حضور در مدارس و کلاس های درس؛ امور آموزشی خود را با حضور معلمان تلاشگر استان ادامه دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار