مدیرکل آموزش و پرورش گلستان:

معلمان با روش های خلاقانه آموزش، به جنگ ویروس کرونا رفته اند

گرگان (پانا) - متاسفانه ویروس کرونا و انتشار آن در سطح کشور سبب شد که به منظور مراقبت های بهداشتی و حفظ سلامت دانش آموزان و فرهنگیان و بالطبع کل جامعه، مدارس کشور تعطیل شود.

کد مطلب: ۱۰۲۷۷۸۵
لینک کوتاه کپی شد
معلمان با روش های خلاقانه آموزش، به جنگ ویروس کرونا رفته اند

احسان گوهری راد، مدیرکل آموزش و پرورش گلستان در گفتگو با پانا گفت: برای مقابله با ویروس کرونا باید عزمی ملی وجود داشته باشد که خوشبختانه تمامی دستگاه‌های اجرایی کشور و نهادهای مختلف با قوت در حال مبارزه با این ویروس خطرناک هستند که در خط مقدم مقابله با این ویروس، پزشکان، پرستاران و کادر بهداشت و درمان کشور قرار دارند.

گوهری راد ادامه داد: ضرورت دارد تا همه دستگاه های اجرایی در برابر این ویروس برنامه داشته باشند و از این رو در آموزش و پرورش گلستان، علاوه بر اقدام برای گندزدایی مدارس، تلاش کردیم تا با تهیه پیام های بهداشتی علاوه بر مدیریت استرس روانی دانش آموزان در جهت ارتقای سطح آگاهی آنها برای مقابله با ویروس تلاش نماییم.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با اشاره به ضرورت روش های خلاقانه برای آموزش دانش آموزان گفت: معلمان برای اینکه ثابت کنند جریان آموزش در کشور تعطیل پذیر نیست با استفاده از روش های خلاقانه تدریس به جنگ کرونا رفتند و با استفاده از بستر فضای مجازی و تولید محتوای الکترونیک ارتباط خود با دانش آموزان و والدین را حفظ کرده اند.

گوهری راد با اشاره به تولید صدها فیلم، کلیپ و سایر تولیدات آموزشی توسط معلمان گلستانی گفت: تعهد و وجدان کاری که در بین معلمان وجود دارد سبب شد تا در این شرایط حساس، معلمان عزیز به دنبال روش های نوین با استفاده از بستر فضای مجازی باشند که بنده به سهم خودم از همه همکاران متعهد و زحمت‌کش قدردانی می‌کنم.

خبرنگار= سجاد قاسمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار