کاشت 150 هزار اصله نهال در روز درختکاری امسال در فارس

شیراز (پانا) - اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس با اعلام لغو برنامه‌های هفته منابع طبیعی از کاشت 130 هزار اصله نهال در سطحی معادل 650 هکتار با استفاده از گونه‌های بومی از 14 آذرماه تاکنون خبر داد و گفت: تا پایان فصل کاشت با مشارکت مردم نسبت به غرس 150 هزار اصله نهال در سطح استان اقدام می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۲۷۷۷۰
لینک کوتاه کپی شد
کاشت 150 هزار اصله نهال در روز درختکاری امسال در فارس

بر اساس این گزارش، پارک یادبود شهدا واقع در ابتدای جاده بیضاء در هفته منابع طبیعی مصادف با 15 تا 21 اسفندماه برای کاشت و توزیع نهال در بین خانواده‌ها تعیین شده است و خانواده‌هایی که قصد کاشت نهال با نام خود در این پارک را داشته باشند می‌توانند در این هفته به آدرس مذکور مراجعه کنند.

اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس از 14 آذر ماه سال جاری تاکنون همزمان با سراسر کشور طرح نهالکاری همگانی برای ایرانی سرسبز را آغاز کرده که بر اساس آن تاکنون 130 هزار اصله نهال در سطحی معادل 650 هکتار با استفاده از گونه های بومی در اقلیم های مختلف استان کاشته شده است.

در این گزارش از همه مردم فارس خواسته شده تا فیلم‌ها و تصاویر مربوط به کاشت نهال خود را به شماره 09174918641 از طریق پیام‌رسان واتس‌آپ و یا پیام‌رسان سروش به آدرس @fars.frw ارسال کنند.

همچنین این گزارش افزوده است: تصاویر و فیلم‌های منتخب در صفحه اینستاگرام این اداره کل به آدرس Fars_Natural.Resources1905 https://www. Instagram.com/ انتشار می‌یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار