مدیرکل آموزش‌وپرورش گلستان:

تخصیص 2 میلیارد تومان اعتبار به مدارس گلستان برای مقابله با کرونا

برگزاری دوره آموزشی پیشگیری از بیماری‌های حاد تنفسی ویژه فرهنگیان استان

گرگان (پانا) - مدیرکل آموزش‌ و پرورش گلستان با اشاره به اینکه برای مقابله با کرونا 2 میلیارد تومان اعتبار به مدارس گلستان تخصیص می‌یابد، گفت: از همه ظرفیت‌ها برای جبران عقب‌ماندگی تحصیلی دانش آموزان استفاده شود.

کد مطلب: ۱۰۲۷۵۹۸
لینک کوتاه کپی شد
تخصیص 2 میلیارد تومان اعتبار به مدارس گلستان برای مقابله با کرونا

احسان گوهری‌راد در گفت و گو با پانا گفت: تعطیل بودن مدارس کشور به معنای تعطیل بودن آموزش نیست و ما باید از تمام ظرفیت‌ها استفاده کنیم تا تعطیلی ناشی از کرونا خللی درروند آموزشی دانش آموزان وارد نکند.

او افزود: برای جبران عقب‌ماندگی تحصیلی دانش آموزان، آموزش‌های مکمل از شبکه آموزش رسانه ملی در حال برگزاری است و از خانواده‌ها می‌خواهیم زمان پخش این برنامه‌ها را به فرزندان خود اطلاع‌رسانی کنند.

گوهری راد در ادامه خاطرنشان کرد: با بررسی‌هایی که در سطح استان داشته‌ایم مشاهده کردیم که تعدادی از همکاران فرهنگی با استفاده از ظرفیت فضای مجازی، با دانش آموزان خود ارتباط گرفته و روند آموزشی را ادامه می‌دهند.

او در خصوص اختصاص اعتبار 2 میلیارد تومانی به مدارس استان گفت: وزارت آموزش‌وپرورش۱۰۰میلیارد تومان برای امور بهداشتی و پیشگیری از کرونا برای استان‌ها در نظر گرفته که سهم گلستان دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان است.

مدیرکل آموزش‌و پرورش استان گلستان با اشاره به اینکه همه مدارس استان تاکنون ضدعفونی و گندزدایی‌شده است، اظهار کرد: با هدف پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های حاد تنفسی، دوره آموزشی 8 ساعته برای کلیه فرهنگیان استان به‌صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

گزارش: سجاد قاسمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار