وزیر بهداشت اعلام کرد

اعمال محدودیت‌های شدید در ورودی شهرهای درگیر با کرونا

تهران (پانا) - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به همکاری ناجا در ستاد ملی مدیریت کرونا از اعمال محدودیت‌های سنگین‌تر در ورودی شهرهای درگیر کرونا با همکاری پلیس خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۲۷۴۸۴
لینک کوتاه کپی شد
اعمال محدودیت‌های شدید در ورودی شهرهای درگیر با کرونا

سعید نمکی، وزیر بهداشت در حاشیه جلسه ستاد کرونا گفت: همزمان با شروع ابتلا به ویروس کووید 19 یا همان ویروس کرونا از همان دقایق اول عزیزان ناجا در کنار وزارت بهداشت بودند و در برقراری امنیت در بیمارستان‌ها و مراکزی که قرنطینه محسوی می‌شود در کنار ما هستند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: همچنین پلیس در فضای مسمومی که برخی برای تشویش اذهان عمومی و همسو با رسانه‌های معاند بیرون ایجاد کرده بودند در کاهش این فضای مسموم کردند. علاوه بر این در همین حرکت اخیر در ضد عفونی کردن معابر با تجهیزاتی که از سوی پلیس بسیج شد در القای آرامش روانی جامعه نیز به وزارت بهداشت کمک کردند.

وی تاکید کرد: همچنین پلیس در کنترل ترددها که از طریق پلیس راه و پلیس راهور ناجا انجام می‌شود در کنار ما است و قرار است محدودیت‌های سنگین‌تری را در ورودی شهرهایی که درگیر کرونا هستند، اعمال کنیم.

نمکی همچنین با اشاره به برخورد پلیس با محتکران اقلام بهداشتی گفت: پلیس در برخورد با سودجویان و افرادی که در این شرایط اقلام بهداشتی را احتکار می‌کنند در کشف انبارها و بازگشایی آن به سمت مردم کمک بسیار زیادی کرده است و با کمک عزیزان در ناجا احساس تنهایی نمی‌کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار