هدایت حاتمی:

کمبود مواد بهداشتی در کرمانشاه به زودی رفع خواهد شد

کرمانشاه (پانا) - معاون هماهنگی امور اقتصادی از اقدمات انجام شده برای رفع کمبود مواد بهداشتی در استان کرمانشاه خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۲۷۴۴۲
لینک کوتاه کپی شد
کمبود مواد بهداشتی در کرمانشاه به زودی رفع خواهد شد

هدایت حاتمی در جلسه با تولیدکنندگان مواد بهداشتی استان با موضوع چگونگی تامین مواد بهداشتی برای مقابله ویروس کرونا گفت: کمبود ماسک و مواد ضدعفونی کننده ناشی از تقاضای شدید جامعه بود و تمام ‌تمهیدات لازم برای رفع این مشکل اندیشیده شده و مردم تا چند روز آینده بابت دسترسی به این مواد دچار مشکل خاصی نخواهند شد.

معاون استاندار اظهار کرد: استان کرمانشاه از استان‌های با ظرفیت در خصوص تولید مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده است و هم اکنون نیز هفت واحد تولیدی فعال در استان مشغول تولید هستند که برای تامین نیاز جامعه به مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده دست و سطح از آنها خواستیم با افزایش نیروی کار با تمام ظرفیت موجود، فعالیت و تولید خود را افزایش دهند.

حاتمی بیان کرد: تمام موانع برای افزایش تولید این واحدها برداشته شده و مواد اولیه لازم برای تولید انبوه نیز تهیه شد که به زودی ضمن تامین نیارهای استان، آمادگی تامین نیاز استان‌های همجوار را هم داریم.

حاتمی در ادامه به نگرانی جامعه از کمبود شدید الکل پرداخت و گفت: متاسفانه عده‌ای از سودجویان با توجه به نیاز شدید مردم اقدام به احتکار الکل کرده بودند که همین مسئله باعث کمبود شده، ولی با جلسه ای که با تولیدکنندگان داشتیم مقرر شد که به صورت سه شیفت نسبت به تولید الکل و آب اکسیژنه اقدام کنند تا کمبود آن در بازار حل شود.

معاون استاندار همکاری مردم را مهمترین عامل در تعادل بازار ذکر کرد و گفت: هرگونه انباشت مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده قطعا به سودجویان کمک خواهد کرد و باعث افزایش قیمتها خواهد شد. بنابراین انتظار دولت از مردم این‌است که به اندازه نیازشان اقدام به خرید کنند و قطعا کمبودهای موجود در بازار تا چند روز آینده رفع خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار