صدور جریمه ۶۴.۵ میلیارد ریالی برای گرانفروشان در آذربایجان‌غربی

ارومیه (پانا) - متخلفان گران‌فروش در استان آذربایجان غربی طی سال جاری به پرداخت ۶۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شده‌اند.

کد مطلب: ۱۰۲۷۴۳۶
لینک کوتاه کپی شد
صدور جریمه ۶۴.۵ میلیارد ریالی برای گرانفروشان در آذربایجان‌غربی

محمد اقوامی‌؛ مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی گفت: قضات شعبه‌های تعزیرات حکومتی در سراسر استان با توجه به درخواست عمومی‌ برای مقابله با گرانفروشی و محکومیت گرانفروشان، اقدامات اساسی را برای مقابله با این تخلف طی سال جاری انجام داده‌اند.

او اضافه کرد: با تلاش قضات شعبه‌های تعزیرات حکومتی در آذربایجان‌غربی ۹۹.۷ درصد پرونده‌های ورودی در خصوص گران‌فروشی مورد رسیدگی قرار گرفته‌است.

اقوامی؛ با اشاره به ورود ۲ هزار و ۶۶۲ پرونده مربوط به گران‌فروشی به شعبه‌های تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی بیان کرد: از این تعداد ۲ هزار و ۶۵۵ پرونده رسیدگی شده و تنها هفت پرونده باقی مانده که در نوبت رسیدگی قرار دارد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی ادامه داد: گران‌فروشی در کنار قاچاق کالا و ارز از جمله بیشترین پرونده‌های وارده به شعبات این اداره کل است که امیدواریم روز به روز شاهد کاهش این تخلفات باشیم.

اقوامی‌گفت: شهروندان می‌توانند شکایت‌های خود را در این خصوص به معاونت بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی اعلام کنند.

سالانه هزاران پرونده تخلف مربوط به کالا و خدمات در آذربایجان‌غربی مورد رسیدگی قرار می‌گیرد که بیشترین مورد آنها در خصوص گرانفروشی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار