به منظور پشگیری از شیوع ویروس کرونا:

تمام مدارس شهرستان بجنورد ضد عفونی شده اند

بجنورد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد از پایان اجرای ضد عفونی تمام مدارس شهرستان به منظور پشگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۲۷۴۳۰
لینک کوتاه کپی شد
تمام مدارس شهرستان بجنورد ضد عفونی شده اند

محمد امیری مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد با بیان اینکه دریافت گزارشات و مستندات مدارس از اتمام ضدعفونی و شستشوی تمام مدارس شهرستان خبر می دهد، گفت: با آغاز تعطیلات مدارس به دلیل شیوع بیماری کرونا و با همکاری مدیران، معاونین و معلمان در کنار خدمتگزاران و سرایداران مدارس ضدعفونی کردن فضاهای آموزشی آغاز شد و تا پایان هفته گذشته ادامه یافت.

او ضمن قدردانی از تلاش کادر اداری و آموزشی مدارس از اجرای ضدعفونی کردن و گندزدایی در خوابگاه ها، سالن های ورزشی، کانون های فرهنگی و تربیتی و سایر فضاهای آموزشی نیز خبر داد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد همچنین افزود: اقلام بهداشتی و ضد عفونی کننده چون صابون مایع، مایع ضد عفونی کننده وایتکس برای مدرسه حاشیه، روستا و کم برخوردار و اقلام بهداشتی فردی چون ماسک، دستکش یک بار مصرف، پد الکل برای کارکنان اداری توزیع شد.

امیری با اشاره به پخش برنامه های آموزشی درسی از شبکه سراسری آموزش برای دانش آموزان، از خانواده ها خواست تا ضمن توجه یه این موضوع و بهره گیری دانش آموزان از این برنامه های آموزشی، نسبت به سلامت کودکان و نوجوانان با رعایت نکات بهداشت فردی و عدم حضور در تجمعات اهتمام لازم را داشته باشند.

او همچنین ضمن قدردانی از تلاش کادر درمانی از جمله پزشکان و پرستاران به عنوان مدافعان سلامت گفت: امروز باید از این قشر که خط مقدم مقابله با بیماری کرونا هستند و علی رقم تمام سختی ها از بیماران مراقبت می کنند قدردانی کنیم و امیدواریم هر چه زودتر شاهد کنترل این بیماری و سلامتی همه بیماران باشیم.

گفتنی است در ماه گذشته کارگاه آموزشی پیشگیری از شیوع کرونا ویژه مراقبین سلامت و در هفته گذشته نیز کارگاه آموزشی پیشگیری از شیوع کرونا برای همه مدیران مدارس و نیروهای خدماتی شهرستان بجنورد برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار