در بردخون:

همه مدارس بردخون ضدعفونی شد

بردخون،بوشهر(پانا)_ رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون گفت: همه مدارس منطقه ضدعفونی شد.

کد مطلب: ۱۰۲۷۴۱۱
لینک کوتاه کپی شد
همه مدارس بردخون ضدعفونی شد

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون، ظهیر محمودی در نشست شورای معاونان اداره اظهار داشت: بهداشت در همه ابعاد مهم و تأثیرگذار است و همگان تلاش می کنند با تمام وجود در جهت تقویت بهداشت فعالیت کنند.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون افزود: توجه به بهداشت مدارس از اقدامات اساسی در آموزش و پرورش بویژه منطقه بردخون است که با وجود همه مشکلات و کمبودها در این زمینه کوتاهی نشده است.

وی اضافه کرد: نظارت بر نظافت سرویس های بهداشتی، فضاهای آموزشی، بوفه های مدارس و جمع آوری و تخلیه زباله ها در مدارس از اهمیت خاصی برخوردار است و مدیران در این زمینه تلاش زیادی می کنند.

محمودی ادامه داد: به دلیل حضور دانش آموزان و فرهنگیان در فضاهای آموزشی در بیشتر ایام سال، دقت و توجه به بهداشت مدارس از برنامه های اصلی این اداره بویژه حوزه پرورشی است.

دبیر شورای آموزش و پرورش منطقه بردخون ابراز داشت: علاوه بر تلاش و نظارت مجموعه اداری بر بهداشت مدارس، تیم های بهداشتی از شبکه بهداشت و درمان شهرستان و بخش بازدیدهای مستمر و منظمی بر مدارس دارند و گزارش ها را به اداره ارسال می کنند.

وی گفت: پس از شیوع بیماری کرونا در کشور و اخطارها و توصیه های کارشناسان و مسؤولان مرتبط، اقدامات پیشگیرانه در منطقه آغاز شد و با هماهنگی و برنامه ریزی، مدارس را برای فعالیت در این زمینه تشویق کردیم.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون افزود: با انجام مکاتبات و تشکیل جلسه با مدیران مدارس، برای مقابله با این بیماری تلاش شد و با همفکری و مشورت راه های مناسب انتخاب و اجرایی شد.

محمودی اضافه کرد: الحمدالله در یک هفته گذشته تاکنون، همه مدارس منطقه بر ضد ویروس کرونا ضدعفونی شده و تلاش کردیم قبل از ورود دانش آموزان و برای حفظ سلامتی آنان و فرهنگیان، مدارس را ضدعفونی کرده ایم.

وی ادامه داد: شهرداری و شورای اسلامی شهر، تعاونی صیادان، بسیج دریایی شهید علی غلامی، ادارات، انجمن های اولیا و مربیان و اولیای دانش آموزان برای ضدعفونی کردن مدارس با آموزش و پرورش همکاری کرده اند.

در ادامه این جلسه حاضران با تقدیر از مشارکت همه ادارات و نهادها، خواستار توجه و دقت مدیران مدارس و فرهنگیان در حفظ بهداشت مدارس و مراکز آموزش و پرورشی منطقه شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار