رونمایی از نرم افزار سلامت فارس

شیراز(پانا)_ معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از رونمایی نرم‌افزار سلامت در فارس خبر داد و گفت: با توجه به گستردگی استان فارس و تنوع نقش کاربران در سامانه سیب و نیاز به روزآمدسازی مداوم آموزش ها بر اساس تغییرات سامانه یکپارچه بهداشت، طراحی یک نرم افزار همه جانبه بیش از پیش احساس می شد.

کد مطلب: ۱۰۲۷۳۱۵
لینک کوتاه کپی شد
رونمایی از نرم افزار سلامت فارس

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، عبدالرسول همتی دسترسی نداشتن کاربران جدید سامانه سیب به آموزش‌ها بر اساس واحدهای بهداشتی و دسترسی نداشتن به آموزش‌ها در تمام ساعات شبانه‌روز را از دیگر مواردی برشمرد که منجر به طراحی نرم افزار سلامت فارس شده است.

همتی ادامه داد: با طراحی این نرم افزار هزینه های بالای چاپ پوستر و پمفلت آموزشی حذف و بخشنامه‌ها و مطالب آموزشی در اسرع وقت به کاربران می رسد.

او نمایش اخبار معاونت بهداشت دانشگاه، نمایش آموزش های خوانده نشده بر اساس نقش کاربر در سامانه، نمایش آموزش ها بر اساس دسته بندی واحدهای معاونت بهداشت دانشگاه، امکان ارائه فایل های تکمیلی آموزش و دانلود فایل های چند رسانه ای آموزشی، اطلاع رسانی به کاربر به صورت آگاه ساز (notification) برای آموزش های جدید و تغییرات آموزش های خوانده شده و امکان جستجو بر اساس عناوین آموزش را از دیگر توانمندی های این نرم افزار برشمرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار