کاهش ۱۶ درجه ای دمای هوا در گلستان

گرگان (پانا) - در حال حاضر در ادامه پایداری هوا در روزهای گذشته جوی آرامی در آسمان گلستان حاکم است و بر اساس الگوهای پیش یابی مردم گلستان امروز در گرم‌ترین ساعت افزایش چهار تا 6 درجه ای دمای هوا را تجربه می کنند.  

کد مطلب: ۱۰۲۷۲۶۶
لینک کوتاه کپی شد
کاهش ۱۶ درجه ای دمای هوا در گلستان

محمدرضا رحمان نیا؛ کارشناس هواشناسی گلستان در نشست خبری خود عنوان کرد: از اوایل شب با نزدیک شدن سامانه سرد و بارشی شاهد افزایش ابر و وزش باد خواهیم بود و دریا به تدریج متلاطم و مواج می شود.

او اضافه کرد: از اوایل بامداد فردا بارش باران از مناطق غربی استان گلستان آغاز می شود و در مدت کوتاهی تمام مناطق استان شاهد بارش باران خواهند بود.

رحمان نیا با بیان اینکه ورود سامانه سرد و بارشی کاهش قابل ملاحظه دما را در پی دارد، خاطرنشان کرد: با فعالیت این سامانه بارشی فردا دمای هوا در نقاط مختلف استان گلستان 12 تا 14 درجه سانتیگراد کاهش می یابد.

کارشناس هواشناسی گلستان از پیش بینی پدیده مه و بارش برف در ارتفاعات و به دنبال آن اختلال در تردد در این مناطق خبر داد و خاطرنشان کرد: با تداوم بارش ها در مناطق پایین دست و شهری، آبگرفتگی برخی از معابر عمومی گلستان به ویژه شهرهای شرق استان دور از انتظار نیست.

او همچنین بیان کرد: این سامانه سرد و بارشی از اوایل بامداد روز چهارشنبه گلستان را ترک می کند و پیش بینی می شود در روزهای پایانی هفته جو آرامی را در استان شاهد باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار