مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان: آغاز قریب الوقوع آموزش از راه دور در استان

زاهدان(پانا) - تدریس دروس مختلف برای دانش آموزان این استان متناسب با شرایط موجود و تعطیلی مستمر مدارس، به صورت آموزش از راه دور آغاز خواهد شد.

کد مطلب: ۱۰۲۷۲۲۲
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان: آغاز قریب الوقوع آموزش از راه دور در استان

حمیدرضا رخشانی؛ مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در جلسه شورای معاونین این اداره کل که در محل دفتر مدیرکل برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه مدارس استان به علت شیوع بیماری مسری کرونا در کشور تعطیل شده اند، بر آنیم که آموزش های دانش آموزان ادامه دار باشد.
او ادامه داد: خوشبختانه شرایط برای آموزش در فضای مجازی از طریق تبلت، موبایل، تلویزیون و بردهای هوشمند به زودی در استان فراهم خواهد شد و تا پایان سال تحصیلی نیز حتی با عادی شدن شرایط ادامه خواهد داشت.
مدیر کل آموزش و پرورش استان با اشاره به اینکه موقعیت به وجود آمده فرصتی مناسب برای استفاده از فضای مجازی در خصوص آموزش دانش آموزان است، بیان کرد: با توجه به تعطیلات مدارس برنامه‌ریزی‌های لازم برای ادامه فرآیند آموزش دانش آموزان در منزل به‌صورت ویژه صورت گرفته است.

او تاکید کرد: با روش های مختلفی می‌توان آموزش دانش آموزان و همچنین مباحث درسی آنان را حتی در ایام تعطیل در طول سال پیگیری کنیم که این امر نیازمند برنامه ریزی و همکاری مضاعف همه حوزه ها و بخش های مختلف ستادی و صف را نیز می طلبد.

رخشانی در پایان عنوان کرد: اگر چه آموزش دروس در فضای مجازی کافی و اقناع کننده نیست، اما برای برون رفت از شرایط کنونی می تواند گزینه ای موقت و مقطعی خوبی باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار