ضد عفونی بیمارستان‌های یاسوج به همت تیپ ۴۸ فتح

یاسوج (پانا) - گروه رفع آلودگی جنگ نوین تیپ ۴۸ سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با هدف پیشگیری از انتقال ویروس کرونا، ۳ بیمارستان شهر یاسوج را ضد عفونی و گند زدایی کردند.

کد مطلب: ۱۰۲۷۱۵۱
لینک کوتاه کپی شد
ضد عفونی بیمارستان‌های یاسوج به همت تیپ ۴۸ فتح

فرمانده تیپ ۴۸ فتح این استان گفت: به درخواست استانداری، دانشگاه علوم پزشکی و شهرداری شهر یاسوج بیمارستانهای شهید بهشتی، امام سجاد(ع)، و شهید جلیل شهر یاسوج ضد عفونی شد.
سرهنگ حکمتیان افزود: این عملیات از شب گذشته آغاز شد و از صبح امروز شنبه نیز تمامی معابر و اماکن عمومی شهر یاسوج گندزدایی و پاکسازی می‌شود.
وی با اشاره به اینکه این طرح باهدف مدیریت مقابله با شیوع ویروس کرونا در شهر یاسوج اجرا می‌شود گفت: تیپ ۴۸ فتح و تیم جنگ نوین این یگان با دستگاه‌های GSM۲۵۰۰ و خودرو‌های رفع آلودگی و خنثی سازی آلودگی، عملیات‌ رفع آلودگی را انجام می‌دهد.
سرهنگ حکمتیان اضافه کرد: تاکنون درخواستی برای پاکسازی و گندزدایی مراکز علمی و آموزشی اعلام نشده، ولی در عین حال آمادگی کامل برای انجام این کار وجود دارد.
فرمانده تیپ ۴۸ فتح این استان با بیان اینکه این عملیات‌ با ۵ دستگاه رفع آلودگی، کارواش و درفش انجام می‌شود گفت: تیپ ۴۸ سپاه فتح استان این آمادگی را دارد در سراسر استان عملیات گند زدایی و مبارزه با ویروس کرونا را انجام دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار