مدیر دانش آموزی استان کردستان به پانا خبر داد:

در هفدهمین دوره مسابقات علمی کاربردی شاخه کاردانش : آموزش و پرورش کردستان رتبه پنجم کشوری این دوره از مسابقات را کسب کرد

سنندج(پانا) مدیر کل آموزش و پرورش کردستان از کسب رتبه پنجم کشوری استان در هفدهمین دوره مسابقات علمی کاربردی شاخه کاردانش خبر داد .

کد مطلب: ۱۰۲۷۱۲۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان رشید قربانی با اعلام این خبر گفت: در مرحله کشوری هفدهمین دوره مسابقات علمی کاربردی شاخه کاردانش که بهمن ماه 98 به میزبانی استان هرمزگان برگزار شد هنرجویان کردستانی موفق شدند 8 عنوان برتر کشوری، شامل دو رتبه اول و 6 رتبه دوم را کسب کنند .

وی افزود : با توجه به کسب دو نشان طلا و چهار نقره این مسابقات، در مجموع کردستان در رتبه پنجم کشوری هفدهمین دوره مسابقات علمی کاربردی شاخه کاردانش قرار گرفت و مدیر کل دفتر آموزش متوسطه فنی، حرفه ای و کاردانش وزارت نیز از استان تقدیر کرد .

قربانی در ادامه به عناوین کسب شده توسط هنرجویان پرداخت و گفت: در مرحله کشوری این مسابقات در رشته های تاسیسات حرارتی و برودتی، سینا ولی پور از شهرستان سقز و در رشته پرورش طیور، میعاد مفاخریاز شهرستان دهگلان موفق شدند رتبه اول کشوری را به دست آورند.

وی افزود: همچنین در رشته درودگری محمد مرادی از شهرستان سقز و در رشته پرورش و تولیدات زنبورعسل شادمان صادقی، در رشته طراحی رها نجاتی و در رشته نقشه کشی ساختمان، حدیث طهماسبی هر سه نفر از شهرستان مریوان موفق شدند رتبه دوم کشوری هفدهمین دوره مسابقات علمی کاربردی شاخه کاردانش را از آن خود کنند.

وی خاطر نشان کرد : در اولین المپیاد مهارتی کشوری نیز در رشته تعمیر تراکتور آرام عزیزی و برهان شریف زاده هر دو از شهرستان سقز مقام دوم کشوری را کسب کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان در پایان ضمن تبریک این موفقیت ارزشمند به دانش آموزان برگزیده، خانواده آنان، مدیران هنرستانها و کلیه دست اندرکاران، از تلاش و زحمات کارشناسان، مدیران، عوامل اجرایی هنرستان ها، هنرآموزان و اولیا دانش آموزان تقدیر و تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار