روزانه ساختمان‌های ستادی وزارت آموزش و پرورش ضدعفونی و گند زدایی می‌شود

تهران (پانا) - مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از ضدعفونی و گندزدایی ساختمان‌های ستادی وزارت آموزش و پرورش به صورت روزانه خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۲۷۰۷۵
لینک کوتاه کپی شد
روزانه ساختمان‌های ستادی وزارت آموزش و پرورش ضدعفونی و گند زدایی می‌شود

گودرز کریمی فر مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با پانا از ایزوله کردن دفاتر کار تمام همکاران مستقر در ساختمان‌های ستادی وزارت آموزش و پرورش خبر داد.

کریمی فر افزود: تمام ساختمان‌های اداری وزارت آموزش و پرورش اعم از ساختمان مرکزی شهید رجایی، ساختمان علاقه مندان همچنین ساختمان‌های شهید باهنر و شهید بهشتی و نیز ساختمان‌های امور اداری و سنجش توسط 4 کارگروه فنی ایزوله کار مستقر در اداره کل تعاون و پشتیبانی، با محلول ضد عفونی، به‌صورت روزانه گند زدایی می‌شود همچنین محلول ضدعفونی کننده دست در تمام طبقات و در همه ساختمان‌ها به‌صورت ثابت و پایه دار، تعبیه شده است و تا ریشه کنی کرونا ویروس روند رعایت اصول بهداشتی ادامه دارد.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: استفاده از دستکش‌های یکبار مصرف و ماسک و همچنین استفاده از ژله‌های ضد عفونی کننده از دیگر مواردی است که در سطح ساختمان‌های ستادی، در راستای مبارزه با کرونا ویروس توسط تمام همکاران رعایت می‌شود.

او در پایان با اشاره به 3 شعار کلید واژه‌ای تحت عنوان ( دست دادن ممنوع، روبوسی هرگز و ماسک پوشی حتما ) بر توجه به رعایت تمام مسائل بهداشتی در راستای سلامت پرسنل وزارت متبوع تاکید کرد‌.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار