به مناسبت روز امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی؛

از نیروهای ستادی حوزه پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش کازرون تجلیل شد

شیراز(پانا)- به مناسبت سالروز امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی، از نیروهای حوزه پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش کازرون تجلیل شد.

کد مطلب: ۱۰۲۷۰۳۷
لینک کوتاه کپی شد
از نیروهای ستادی حوزه پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش کازرون تجلیل شد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش کازرون، نیروهای اداری حوزه پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش کازرون به مناسبت روز امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی در کانون فرهنگی تربیتی شهدای رضوان این شهر مورد تقدیر قرار گرفتند.
رئیس آموزش و پرورش کازرون، در این جلسه، ضمن تبریک روز امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی، اظهار داشت: هفته امور تربیتی یادگار شهیدان رجایی و باهنر است و با وجود همه محدودیت‌ها و مشکلات باید برای تحقق اهداف سند تحول بنیادین و اولویت دادن به فعالیت‌های امور تربیتی و پرورشی تلاش کرد.
امیرحسین جمشیدی با بیان این که دشمن بدنبال تضعیف و تهی سازی اعتقادی و فرهنگی جوانان کشور با سرمایه گذاری در این حوزه هاست، افزود: ما باید اعتقادات دینی دانش آموزان را تقویت کنیم تا بتوانیم به شکوفایی برسیم، وگرنه این تهاجم فرهنگی تمام مسائل جامعه را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش کازرون، با تقدیر از تلاش های همکاران ستادی حوزه پرورشی و معاونین و مربیان پرورشی مدارس گفت: فعالیت های حوزه پرورشی و تربیت بدنی بسیار گسترده، متنوع و تاثیرگذار است، و محدوده زمانی برای کار آنها معنا و مفهومی ندارد.

در پایان نیروهای ستادی حوزه پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش کازرون مورد تجلیل قرار گرفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار