برگزاری جلسه ویدیو کنفرانس کارگروه پیشگیری از کرونا در اداره کل آموزش وپرورش اردبیل

اردبیل (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل گفت: همه مدارس استان بایستی ضد عفونی شده و نسبت به تشکیل کلاس های آموزشی در روزهای آتی آماده باشند.

کد مطلب: ۱۰۲۶۹۳۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه ویدیو کنفرانس کارگروه پیشگیری از کرونا در اداره کل آموزش وپرورش اردبیل

احمد ناصری در جلسه ویدیو کنفرانس که با حضوراعضای کارگروه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا با مدیران آموزش و پرورش نواحی و مناطق استان برگزار شد ،نسبت به اقدامات پیشگیرانه در سطح مدارس استان تاکید نمود.

او افزود: بر اساس مصوبات ستاد کشوری پیشگیری از ویروس کورونا، از این پس اعلام تعطیلی مدارس در سطح کشور به عهده این ستاد بوده و پس از تصمیم گیری در خصوص تعطیلی مدارس استان ها اطلاع رسانی خواهد شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: به منظور آمادگی دانش آموزان بویژه در روزهای تعطیلی، شبکه آموزش صدا و سیما و همچنین مرکز استان اردبیل نسبت به آموزش دروس دانش آموزان در دوره های مختلف اقدام خواهند نمود.

ناصری اظهارکرد: بر اساس دستورالعمل وزارتی کلیه اردوها و تجمعات دانش آموزی و ... تا اطلاع ثانوی تعطیل بوده و بوفه مدارس نیز در این مدت تعطیل خواهد بود.

او با اشاره به این که تعطیلات اعلامی صرفا به منظور پیشگیری از شیوع این ویروس می باشد از اولیا درخواست نمود تا از مسافرت در این روزها به صورت جدی پرهیز نموده و ضمن ماندن در خانه ها نسبت به مرور دروس دانش آموزان و استفاده از آموزش های مجازی که از طریق صدا و سیما انجام خواهد شد اقدام نمایند.

دراین جلسه جلسه معاونین آموزش وپرورش استان نیز مباحث مربوط به توصیه های بهداشتی و اقدامات پیشگیرانه در سطح مدارس، مسائل مالی و اداری پیش رو تا پایان سال جاری را تشریح نموده و نظرات و مسائل مطرح شده توسط مدیران و رؤسای آموزش و پرورش نواحی و مناطق استان را نیز مورد بحث و بررسی قرار دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار