در راستای تکریم و قوت قلب و حمایت مردمی از پزشکان و پرستاران؛

پویش مردمی « سپاس پرستار » در تکریم پزشکان، پرستاران و کارکنان درمانی راه اندازی شد

سمنان (پانا) - در راستای تکریم پزشکان، پرستاران و کارکنان درمانی، پویش مردمی « سپاس پرستار » به دلیل تلاش آنان برای پیشگیری و کنترل ویروس کرونا، راه اندازی شد.

کد مطلب: ۱۰۲۶۹۲۶
لینک کوتاه کپی شد
پویش مردمی « سپاس پرستار » در تکریم پزشکان، پرستاران و کارکنان درمانی راه اندازی شد

این پویش مردمی که به همت اعضای مرکز فضای مجازی قافله سمنان، خبرگزاری پانا استان سمنان و جمعیت دانشجویی امام حسن(ع) استان سمنان راه اندازی شده است، از عموم مردم درخواست می شود تا پروفایل های کاربری خودشان را با تصاویر زیبایی از این فرشتگان سفید پوش به نمایش گذاشته و از هشتگ های زیر برای مطالب خود استفاده کنند:

#سپاس_پرستار #پرستاران_تشکر #پزشکان_تشکر #اجرتان_با_خدا #عشق_یعنی_پرستار #لباس_فرشتگان_بر_تن #سپید_پوشان_ایران #همنشین_درد #پرستار_فرشته_رحمت #پزشکان_هنرمند #قلبهای_مهربان

هدف از راه اندازی این پویش، تقدیر از جهادگران حوزه بهداشت و درمانی است که این روزها در خط مقدم حفظ و حراست از سلامتی مردم در پیشگیری و کنترل بیماری کرونا، صبورانه به طور شبانه روز تلاش و از جان و زندگی خود می گذرند و برای درمان بیماران با وجود همه شرایط سخت و تهدیدها کوشش می کنند که البته باید سخت کوشی آن‌ها را در این روز‌ها ستود.

گفتنی است؛ بنا به اطاعت از رهبر معظم معظم انقلاب در راستای تقدیر از جهادگران جامعه پزشکی و پرستاری، باید یادآور شد: جهاد فقط در جبهه و جنگ نیست. هر کسی که در خط مقدم مبارزه با هر تهدیدی علیه مردم ایران خدمت می‌کند، جهادگر است. فرمانده و سرباز هم ندارد. جهادگر برای همه کار می‌کند و بدون توجه به حرفه و شغل، منش و تفکر هر کدام از بیماران، آن ها را درمان می کند. جهادگری اینگونه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار