معاون پشتیبانی آموزش و پرورش استان خبر داد:

توزیع بیش از 25 هزار لیتر مایع ضدعفونی کننده بین مدارس

زنجان (پانا) - در راستای پیگیری از انتشار ویروس کرونا بیش از 25 هزار لیتر مایع ضدعفونی کننده بین مدارس، ادارات مناطق و نواحی، سالن های ورزشی و کانونهای فرهنگی توزیع شده است.

کد مطلب: ۱۰۲۶۸۸۱
لینک کوتاه کپی شد
توزیع بیش از 25 هزار لیتر مایع ضدعفونی کننده بین مدارس

حسین حسنلو معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان با اعلام این خبر گفت: به محض انتشار خبر شیوع ویروس کرونا در کشور، تمهیدات لازم از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان اندیشیده و اقدامات متناسب با آن از جمله برگزاری جلسات توجیهی برای مدیران مدارس و انتشار مطالب آموزشی بین مدارس و نیز توجیه عوامل خدماتی مدارس صورت گرفت

او افزود: در راستای پیگیری از انتشار ویروس کرونا بیش از 25 هزار لیتر مایع ضدعفونی کننده بین مدارس، ادارات مناطق و نواحی، سالن های ورزشی و کانونهای فرهنگی توزیع شده است.

حسنلو به همکاری اداره کل صنعت، معدن و تجارت در این زمینه اشاره کرد و ابراز کرد: تامین بخشی از این اقلام بهداشتی با همکاری اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان صورت گرفت.

معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان همچنین اضافه کرد: ضد عفونی کردن مدارس طبق روال هفته قبل در دستور کار قرار دارد و تمامی اقلام مورد نیاز مدارس در این زمینه همچون گذشته در اختیار مدارس قرار خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار