مدارس سمپاد آموزش در فضای مجازی را آغاز کردند

تهران (پانا) - رییس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان و باشگاه دانش پژوهان جوان گفت: مدارس استعدادهای درخشان با توجه به تعطیلی مدارس، آموزش در فضای مجازی را آغاز کرده اند.

کد مطلب: ۱۰۲۶۸۱۲
لینک کوتاه کپی شد
مدارس سمپاد آموزش در فضای مجازی را آغاز کردند

فاطمه مهاجرانی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا درباره اقدامات این سازمان با توجه به تعطیلی مدارس برای آموزش دانش آموزان اظهار داشت: مدارس استعدادهای درخشان پیش از اینکه برنامه ای از ستاد ملی مدیریت کرونا برای آموزش اعلام شود، آموزش های خود را برای ایام تعطیل آغاز کردند تا دانش آموزان از درس و برنامه درسی عقب نمانند.

وی افزود: با توجه به اینکه در شهرهای بزرگ مانند تهران تعطیلی مدارس به دلیل آلودگی هوا زیاد بود، مدارس آموزش غیرحضوری را یاد گرفته اند.

به گفته مهاجرانی، مدارس استعدادهای درخشان امتحانات دانش آموزان را نیز در فضای مجازی از طریق سایت مدارس برگزار می کنند، این کار در کل کشور با توجه به بضاعت هر استان صورت گرفته است.

دانش‌آموزان استعداد درخشان، سفیران سلامت

مهاجرانی همچنین درباره اقدامات مدارس استعدادهای درخشان برای پیشگیری و مقابله دانش آموزان با ویروس کرونا گفت: دستورالعمل های وزارت بهداشت از همان ابتدای ورود این ویروس به کشور به همه روسای ادارات ابلاغ شد.

وی افزود: این دستورالعمل ها در اختیار مدارس قرار داده شده و به واسطه مدارس و شبکه های موجود به دانش آموزان هم این آموزش ها ارائه شده است.

رییس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان عنوان کرد که در بسیاری از موارد از دانش آموزان این مدارس به منظور سفیران سلامت بهره گرفته شده است. این دانش آموزان به عنوان سفیران سلامت به تولید ویدئوهایی می پردازند که آموزش صحیح نحوه مقابله با کرونا را به دیگر دانش آموزان می آموزد.

در حال حاضر ۱۱۴ هزار و ۴۵۹ دانش آموز در مدارس استعدادهای درخشان تحصیل می کنند که حدود ۴۵ درصد آنها دختر و ۵۵ درصد پسر هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار