تداوم جریان یادگیری با پخش روزانه ۱۰ جلسه آموزشی از شبکه ۷ سیما

تهران (پانا) - معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش درباره همکاری با رسانه ملی و استفاده از شبکه آموزش برای تداوم جریان یادگیری در روزهای تعطیلی مدارس توضیح داد.

کد مطلب: ۱۰۲۶۸۰۱
لینک کوتاه کپی شد
تداوم جریان یادگیری با پخش روزانه ۱۰ جلسه آموزشی از شبکه ۷ سیما

علیرضا کمرئی در ارتباط تلفنی با شبکه خبر درباره برنامه‌های آموزشی در تلویزیون گفت: آموزش از طریق شبکه آموزش یکی از روش‌های یاددهی به دانش‌آموزان است. ما باید فرصت‌های یاددهی متنوعی در شرایطی که دانش‌‎آموزان تعطیل هستند یا نیاز به تعمیق یادگیری دارند فراهم کنیم و آموزش از طریق شبکه آموزش یکی از راه‌های آن است.

او با بیان اینکه آموزش از طریق بسترهای الکترونیک، آموزش در فضای مجازی و... از دیگر فرصت‌های یادگیری است، گفت: به دنبال هماهنگی‌های وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان صدا و سیما، آموزش از رسانه ملی در ادامه برنامه‌هایی بود که از ماه‌ها پیش آموزش و پرورش برای استفاده از شبکه آموزش جهت آموزش‌های مکمل دنبال می‌کرد. بنابراین نشست مشترکی بین معاونین آموزش ابتدایی و متوسطه آموزش و پرورش و مدیر شبکه آموزش برگزار شد که در نهایت از جدول برنامه‌های این شبکه، چهار زمان در روز به میزان ۱۰ جلسه آموزشی در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفت که از آن‌ها برای مواد درسی که ضرورت دارد استفاده خواهیم کرد.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با اشاره به تنوع بالای مواد درسی در آموزش و پرورش افزود: ما بیش از 250 عنوان درسی داریم که با احتساب دروس کاردانش و فنی و حرفه‌ای 203 رشته است.

کمرئی با بیان اینکه ارائه همه مواد درسی از طریق شبکه تلویزیونی امکان‌پذیر نیست، گفت: به همین دلیل ما باید راه‌هایی را انتخاب کنیم که ‌جریان یادگیری را حفظ کنند. دروس ابتدایی به جهت پایه‌ای بودن و همچنین پایه دوازدهم به دلیل آمادگی دانش آموزان برای کنکور برای‌مان مهم است و سعی کرده‌ایم روی این دروس تمرکز بیشتری داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار