لغو دیدار نوروزی تیم ملی فوتبال ایران روی میز کار AFC؛ کرونا برنامه انتخابی جام جهانی را تغییر می‌دهد

تهران (پانا) – این احتمال وجود دارد که کنفدراسیون فوتبال آسیا با هماهنگی فیفا 4 دیدار انتخابی جام جهانی که قرار است اواخر ماه مارس برگزار شود را لغو کند.

کد مطلب: ۱۰۲۶۷۹۰
لینک کوتاه کپی شد
لغو دیدار نوروزی تیم ملی فوتبال ایران روی میز کار AFC؛ کرونا برنامه انتخابی جام جهانی را تغییر می‌دهد

شیوع ویروس کرونا و رسیدن آن به کشورهای مختلف در غرب و شرق قاره آسیا، ممکن است دیدارهای انتخابی جام جهانی 2022 در قاره کهن را هم تحت تاثیر قرار دهد.

براساس گزارشی که رسانه‌های عربستانی منتشر کرده‌اند، پس از لغو دیدار 4 نماینده ایران در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا و بررسی احتمال لغو کامل مسابقات این فصل لیگ قهرمانان آسیا، به صورت همزمان کنفدراسیون فوتبال آسیا در حال بررسی طرحی است که برخی دیدارهای ماه مارس انتخابی جام جهانی 2022 را لغو و به تاریخ دیگری منتقل کند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا که پیش از این دیدار تیم ملی چین با مالدیو و تیم ملی گوام با چین را به تایلند منتقل کرده بود، قصد دارد دیدار تیم‌های ملی ایران با هنگ کنگ، سنگاپور با عربستان، ژاپن با میانمار و امارات با مالزی را که قرار است در هفته‌های هفتم و هشتم مرحله اول انتخابی جام جهانی در روزهای 26 و 31 مارس برگزار شود را لغو و به زمان دیگری منتقل کند.

البته با توجه به اینکه مسابقات انتخابی جام جهانی زیر نظر فیفا برگزار می‌شود، هر گونه جابجایی و تغییر تاریخ در این رقابت‌ها باید زیر نظر فیفا باشد و فیفا باید درباره این موضوع تصمیم‌گیری کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار