در دیدار معاون پرورشی و فرهنگی با رئیس سازمان نوسازی مدارس تاکید شد:

همکاری معاونت فرهنگی آموزش و پرورش با سازمان نوسازی مدارس در توسعه و تجهیز فضاهای پرورشی

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش به همراه مدیران کل با رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس دیدار و درباره توسعه همکاری‌های مشترک گفت‌وگو کرد.

کد مطلب: ۱۰۲۶۷۵۳
لینک کوتاه کپی شد
همکاری معاونت فرهنگی آموزش و پرورش با سازمان نوسازی مدارس در توسعه و تجهیز فضاهای پرورشی

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی مدارس کشور، مهراله رخشانی‌مهر، رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در جلسه‌ای مشترک با اعضای ستادی معاونت پرورشی و فرهنگی که با حضور علیرضا کاظمی، معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش به همراه علی رمضانی، مدیرکل امور فرهنگی و هنری، مسعود شکوهی، مدیرکل امور مشاوره و اسماعیل بحری‌زاده، قائم‌مقام سازمان دانش‌آموزی برگزار شد در مورد توسعه فضاهای آموزشی و پرورشی متناسب با سند تحول بنیادین به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در این جلسه رخشانی‌مهر نسبت به انتقال تجربیات و همکاری مشترک برای بهبود کیفیت فضاهای پرورشی اعلام آمادگی کرد و بر ضرورت توجه به زیر نظام فضا و تجهیزات تاکید کرد. همچنین به همکاری‌های مشترک این دو معاونت در توسعه و تجهیز فضاهای پرورشی نظیر اردوگاه‌ها، دارالقرآن‌ها و کانون‌های تربیتی اشاره شد.

بعد از این جلسه، معاون پرورشی از بخش‌های مختلف این سازمان بازدید کرد و در جریان برنامه‌های فرهنگی و ایده‌هایی که برای بهسازی فضای سازمان و تقویت روحیه کارکنان انجام شده است، قرار گرفت.

در این دیدار که باقی زاده مشاور اجرایی معاونت پرورشی و فرهنگی نیز حضور داشت، همراه با حسینی از سازمان نوسازی مدارس به عنوان نمایندگان دو طرف برای پیگیری مصوبات انتخاب شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار