گزیده برنامه های زمستانی رادیو در حوزه تاریخی و دفاع مقدس

تهران (پانا) - برنامه‌های منتخب حوزه «تاریخی و دفاع مقدس»فصل زمستان معاونت صدا در رادیو اعلام شد.

کد مطلب: ۱۰۲۶۷۳۴
لینک کوتاه کپی شد
گزیده برنامه های زمستانی رادیو در حوزه تاریخی و دفاع مقدس

برنامه‌های «کارگاه تیاتر » رادیو نمایش و «حکایت جاودانگی» رادیو قرآن به عنوان برنامه‌های منتخب تاریخی و دفاع مقدس معاونت صدا در زمستان سالجاری معرفی شده‌اند.
به گزارش روابط عمومی معاونت صدا، کارگاه تیاتر ، کارگاهی نمایشی است که در آن یک نفر کارشناس تئاتر در نقش استاد و به عنوان اجرا کننده ی برنامه ، به همراه پنج نفر بازیگر، در نقش هنرجویان کارگاه، تاریخ نمایش ایران را مرور و درباره آن گفتگو می کنند. همچنین هنرجویان زیرنظر استاد، بخش هایی از نمایشنامه های مهم تاریخ نمایش ایران را تمرین و اجرا می کنند.
این مستند نمایشی با شناخت شخصیت ها و متون نمایشی مهم ایران پنج شنبه ها ساعت 18 به تهیه کنندگی انسیه شمس الهی و گویندگی بهنود بهلولی از رادیو نمایش پخش می شود.
برنامه های رادیو نمایش از موج fmردیف 107.5 مگاهرتز شنیده می شود.
مجله رادیویی «حکایت جاودانگی » به معرفی الگوهای دفاع مقدس،پاسداشت شهدا، ترغیب مخاطب به ابعاد قرآنی زندگی شهدا بررسی ابعادی از زندگی علمی ، قرآنی و خانوادگی شهدا به عنوان الگویی برای نسل امروز پرداخته می شود . معرفی کتاب، گزارش از مزار شهدا، گفتگو با خانواده شهدا، پخش مستند های آرشیوی از زندگی شهدا و نگاه قرآنی به وصیت نامه شان از آیتم های این برنامه است.
این برنامه به تهیه کنندگی سمیرا قنبری گویندگی علیرضا کریمی و فضه سادات حسینی پنج شنبه ها ساعت 18 از رادیو قرآن پخش می شود.
برنامه های رادیو قرآن از موج fmردیف 100 مگاهرتز شنیده می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار