نماز جمعه ۲۳ استان کشور لغو شد

تهران (پانا) - شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در اطلاعیه‌ای از لغو نماز جمعه این هفته در ۲۹ استان کشور خبر داد و اعلام کرد: پیرو درخواست وزیر بهداشت و درمان و رئیس ستاد ملی مبارزه با کرونا و اهمیت حقوق شهروندان عزیز و مومن ایران اسلامی این تصمیم گرفته شده است.

کد مطلب: ۱۰۲۶۷۲۱
لینک کوتاه کپی شد
نماز جمعه ۲۳ استان کشور لغو شد

پایگاه اطلاع رسانی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در اطلاعیه در خصوص نمازهای جمعه این هفته کشور اعلام کرد: به اطلاع مردم شریف و انقلابی ایران به ویژه مومنان خداجوی و نمازگزار جمعه می رساند، پیرو درخواست وزیر بهداشت و درمان و رئیس ستاد ملی مبارزه با کرونا و اهمیت حقوق شهروندان عزیز و مومن ایران اسلامی و ضرورت رعایت آن، باعنایت به نامه مکتوب دکتر نمکی نمازجمعه مورخه ۹۸/۱۲/۹ درمراکز استانهایی که ازسوی ستاد اعلام گردیده است و ذیلا نام آنها می آید، برگزار نخواهد شد.

۰۱تهران

۰۲قم مقدس

۰۳رشت

۰۴مشهد مقدس

۰۵تبریز

۰۶ارومیه

۰۷همدان

۰۸اصفهان

۰۹ساری

۰۱۰اردبیل

۰۱۱کرج

۰۱۲اهواز

۰۱۳سمنان

۰۱۴ زاهدان

۰۱۵شیراز

۰۱۶قزوین

۰۱۷سنندج

۰۱۸کرمانشاه

۰۱۹یاسوج

۰۲۰گرگان

۰۲۱خرم آباد

۰۲۲بندر عباس

۰۲۳یزد

همچنین در مراکز استان ها و شهرستان ها و شهرهایی که حسب اعلام کتبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و استانداران، به طور قطعی نقطه حساس شناسایی شده است نماز جمعه این هفته اقامه نخواهد شد.

بدیهی است نماز جمعه در سایر شهرستانها و مناطقی که با رعایت اصول و مقررات بهداشتی با هماهنگی ستاد استانی و شهرستانی برگزار می شود.

فرصت را مغتنم شمرده و در این ایام نورانی و معنوی مراتب سپاس و قدرشناسی خود و ائمه جمعه محترم ایران اسلامی را از مدافعان سلامت ملت - پزشکان، پیراپزشکان، پرستاران تلاشگر و کادر خدماتی و اداری - و مدیران و مسئولان وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در این جهاد مقدس، اعلام میدارم.

در این شب ها و روزهای عزیز به خصوص اولین شب و روز جمعه ماه نورانی رجب المرجب، بهترین تقدیرها را برای همگان بخصوص ملت بزرگ و صبار و شکور ایران ازدرگاه خداوند علیم و قدیر تمنا می کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار