چگونگی کمک صلیب سرخ و هلال احمر برای رساندن تجهیزات پزشکی به ایران بررسی شد

تهران (پانا) - معاون حقوقی بین المللی وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با دبیر کل فدراسیون جمعیت های صلیب سرخ و هلال احمر در ژنو چگونگی کمک این فدراسیون به تهیه و یا رساندن تجهیزات پزشکی برای مقابله با کرونا ویروس covid-۱۹ به کشورمان را مورد تبادل نظر قرار دادند.

کد مطلب: ۱۰۲۶۶۹۹
لینک کوتاه کپی شد
چگونگی کمک صلیب سرخ و هلال احمر برای رساندن تجهیزات پزشکی به ایران بررسی شد

به گزارش ایرنا، در دیدار معاون حقوقی بین المللی وزیر امورخارجه کشورمان با دبیرکل فدراسیون جمعیت های صلیب سرخ و هلال احمر چگونگی کمک فدراسیون برای رساندن تجهیزات پزشکی از جمله کیت های تشخیص و تجهیزات حفاظت از کادر درمان مورد بررسی قرار گرفت.

بهاروند در این دیدار تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره سعی کرده است مسائل تخصصی و انساندوستانه را از اختلافات سیاسی دور نگه دارد. در حالیکه دولت فعلی آمریکا بخصوص وزیر خارجه این کشور در اقدامی غیر اخلاقی و به دور از حرفه ای گری به دنبال استفاده سیاسی از یک موضوع انسانی بوده و حتی در مورد آن دروغ پردازی هم می کند..

معاون حقوقی بین المللی وزیر امورخارجه کشورمان اضافه کرد: این اپیدمی دارای ملیت و تابعیت کشوری نبوده و ممکن است به یک مشکل جهانی تبدیل شود، از اینرو لازم است بصورت جهانی با آن مقابله کرده و آن را مهار کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار