علی باقرزاده: کادر مدرسه و معلمان باید در محل کار حاضر باشند

تهران (پانا) - رئیس مرکز هماهنگی حوزه وزارتی آموزش و پرورش در گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونین با مدیران کل آموزش و پرورش استان‌ها با بیان اینکه در ایام شیوع ویروس کرونا نباید با غیبت‌های دانش آموزان برخورد شود؛ تاکید کرد اما کادر مدرسه و معلمان باید در محل کار حاضر باشند.

کد مطلب: ۱۰۲۶۶۸۸
لینک کوتاه کپی شد
علی باقرزاده: کادر مدرسه و معلمان باید در محل کار حاضر باشند

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، پیش از ظهرامروز علی باقرزاده در گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونین با مدیران کل آموزش و پرورش استان‌ها که به صورت مجازی و از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد، با تشریح عملکرد چند ماهه اخیر، گفت: مدیران کل باید برای سامان‌دهی نیروی انسانی سال آینده از هم‌اکنون برنامه‌ریزی کنند.

او افزود: زمان ثبت نام در آزمون مشمولیت قانون تعیین تکلیف از شنبه دهم اسفندماه اعلام می‌شود.

رئیس مرکز هماهنگی حوزه وزارتی اشاره کرد: مشمولین باید از یکصد سوال به پنجاه و پنج سوال پاسخ صحیح دهند امور اداری و تشکیلات مرجع پاسخگویی نیست، بنابراین اگر کسی در آزمون مذکور نمره حدنصاب را نیاورد از ادامه کار او در آموزش و پرورش جلوگیری می‌شود.

او ادامه داد: هرگونه اعتراض به فرآیند استخدام مشمولین باید در استان‌ها پاسخ داده شود و از ارجاع افراد به ستاد خودداری شود.

باقرزاده گفت: در خصوص شرایط بازنشستگی تا زمانی که سیاست جدیدی نیامده، بخشنامه بازنشستگان لازم الاجراست و باید طبق آن عمل شود.

او افزود: استان‌ها باید احکام جدید ناشی از اجرای فصل دهم قانون خدمات کشوری را صادر و هرگونه ابهام در این خصوص را رفع نمایند لذا ادارات آموزش و پرورش باید با دقت به سوالات فرهنگیان پاسخ دهند.

رئیس مرکز هماهنگی حوزه وزارتی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و راهیابی بیش از سی تن از فرهنگیان به مجلس گفت: استان‌ها اسامی فرهنگیان منتخب را به ما معرفی کنند هرچند این افراد به صورت قانونی نماینده مجلس نشدند؛ اما برقراری تعامل با آنها مورد تاکید است.

او به موضوع تعطیلی مدارس براثر شیوع بیماری کرونا، اشاره و افزود: هرچند دانش آموزان ممکن است طبق مصوبه ستاد پیشگیری از بیماری کرونا تعطیل شود اما حضور مدیر و همکاران در مدرسه ضروری است و در ایام تعطیلی مدارس آموزش‌های مجازی توسط مدارس باید ارائه شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار