نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: آموزش و پرورش، خط مقدم جبهه تعلیم و تربیت

بیرجند (پانا)- نماینده ولی فقیه در استان گفت : آموزش و پرورش در خط مقدم جبهه تعلیم و تربیت است و اگر شهیدانی چون شهید سلیمانی جان خود را فدا کرده اند، در حقیقت زمینه ساز پیشروی آموزش و پرورش شده اند.

کد مطلب: ۱۰۲۶۶۴۸
لینک کوتاه کپی شد
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: آموزش و پرورش، خط مقدم جبهه تعلیم و تربیت

حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی پیش از ظهر امروز به مناسبت ۸ اسفند ماه روز امور تربیتی ، در دیدار با مسئولین امور تربیتی اداره کل آموزش و پرورش استان ، با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر گفت: زمانی که مسئولیت تربیت نفس بشر مطرح می شود، مسئولیت آن نیز اهمیت پیدا می کند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی ادامه داد: مسئولیت تربیت انسان از آنجایی مهم است که در قرآن ، به این امر اشاره شده است به گونه ای که انسان هم میتواند مسجود فرشتگان شود و هم از حیوانات پست تر شود.
نماینده ولی فقیه در استان گفت: امور تربیتی ، بحث بر سر آدمی است که تمامی موجودات برای او آفریده شده است و این مسئله نیز بر اهمیت تربیت می افزاید .
او با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب گفت : با این منشور مدون ، می بایست آزمون و خطا های گام اول کنار گذاشته شود و بر نسل جوان ما تاکید بیشتری بشود.
حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی گفت: جامعه ما گاهی از بی سوادی آسیب نمی بیند بلکه از علم بدون ترکیه و غیر صحیح آسیب می بیند و جنگ ها و بدبختی‌های دوران حاضر ، ناشی از بی سوادی نیست بلکه دانشمندان بدون تزکیه این امورات را سازماندهی می کنند.
نماینده ولی فقیه در استان افزود : آموزش و پرورش در خط مقدم جبهه تعلیم و تربیت است و اگر شهیدانی چون شهید سلیمانی جان خود را فدا کرده اند، در حقیقت زمینه ساز پیشروی آموزش و پرورش شده اند.
او در پایان گفت: آموزش و پرورش ، باید به معنی واقعی کلمه امر آموزش و پرورش را صورت دهد تا شاهد پیشرفت در جهات مختلف باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار