رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان:

افزایش تولید الکل ضدعفونی کننده در زنجان

شرکت های ترکیه ای در زنجان محصولات بهداشتی تولید می کنند

زنجان (پانا) - علاوه بر افزایش ظرفیت تولید مواد ضدعفونی کننده الکلی واحدهای موجود ، خوشبختانه تولید الکل ضدعفونی‌کننده شرکتی دیگر به زودی آغاز می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۲۶۵۹۷
لینک کوتاه کپی شد
افزایش تولید الکل ضدعفونی کننده در زنجان

ناصر فغفوری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان عنوان کرد: استان زنجان در تامین مواد ضدعفونی‌کننده، جزو استان‌های اول کشور است.

او با اشاره به اتخاذ تمهیدات لازم جهت پاسخ به تقاضای زیاد ماسک در استان اظهار کرد: یکی از واحدهای تولید ماسک با ظرفیت تولید بالا در شهرستان زنجان مستقر بوده که با افزایش ساعات کاری تولید این شرکت نباید کمبود وجود داشته باشد.

این مقام مسئول تصریح کرد: با استقرار شرکت های بزرگ تولید کننده بهداشتی داخلی و سرمایه گذاری کلان کشور ترکیه در استان زنجان جهت تولید محصولات بهداشتی، استان زنجان علاوه بر تامین نیاز استان قادر به رفع نیازهای سایر اسان های کشور نیز است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط کشور از سرمایه گذاری خرد که در اسرع وقت به مرحله تولید کالا برسد در حوزه تولید محصولات بهداشتی و ضدعفونی کننده استقبال کرده و زمینه استقرار، نصب ماشین آلات و بهره برداری را در کوتاهترین زمان فراهم می کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار