رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل:

٢۴ بیمار مشکوک به کرونا در بابل بستری هستند

ساری (پانا) - رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل ضمن اشاره به بستری بودن 24 بیمار مشکوک به کرونا در بابل، تأکید کرد که تاکنون هیچ فوتی بر اثر ابتلا به این ویروس نداشته‌ایم.

کد مطلب: ۱۰۲۶۵۶۵
لینک کوتاه کپی شد
٢۴ بیمار مشکوک به کرونا در بابل بستری هستند

سیدفرزاد جلالی ضمن بیان اینکه نخستین مورد مشکوک ابتلا به کرونا ویروس در چهارشنبه هفته قبل شناسایی شد، گفت: «تاکنون هیچ فوتی بر اثر ابتلا به کرونا ویروس نداشتیم.»

او تأکید کرد که تقریباَ حال عمومی ۲۴ بیمار مشکوک به کرونا ویروس بستری شده در بیمارستان میناگر بابل رو به بهبودی است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: «تا زمانی نهایی شدن آزمایش و بهتر شدن حال عمومی این افراد در بیمارستان نگهداری می‌شوند.»

جلالی با بیان اینکه مراجعه حضوری افراد سرپایی به بیمارستان رو به افزایش است، آمار روزانه‌ مراجعه بیماران به کلینیک سرپایی را 40 تا 50 نفر اعلام کرد.

او توصیه کرد که مردم فعلا" از برگزاری مجالس عمومی خودداری کنند. چرا که تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها و جا‌های پر رفت و آمد و اماکن ورزشی به همین خاطر بود که مردم از تجمع غیر ضرور پرهیز کنند تا این ویروس به دیگران سرایت نکند.

جلالی از شهروندان خواست نکات بهداشتی را رعایت کنند به خاطر اینکه احتمال شیوع این بیماری از فرد مبتلا به دیگران زیاد است و گفت: «از مسافرت خودداری کنند و در منازل بمانند تا شیوع این بیماری کم شود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار