پیام تبریک معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان

کرمان(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان کرمان با صدور پیامی به مناسبت 8 اسفند روز امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۰۲۶۴۸۹
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک معاون پرورشی و فرهنگی  اداره کل آموزش  و پرورش استان کرمان

متن این پیام به شرح ذیل است:

با درود به روح پاک و ملکوتی امام راحل (ره) و شهیدان رجایی و باهنر، بنیانگذاران نهاد مقدس امور تربیتی، سالروز 8 اسفند، روز امور تربیتی و تربیت اسلامی و تأسیس این نهاد انقلابی و ارزشمند را گرامی داشته و با تبریک این روز مقدس، برای مجموع همکاران آموزشی و تربیتی، بویژه دست اندرکاران امور پرورشی مدارس آرزوی سلامتی و توفیق می نمایم.

پاسداری از ارزش های اسلامی و دستاوردهای انقلاب، برنامه ریزی و ایجاد هماهنگی بین عملکرد عوامل تربیتی، توجّه جدی به نقش معلمان در فعالیت های تربیتی و توجه به نقش دانش آموزان در فعالیت های تربیتی از جمله اهداف امور تربیتی است.

امید است تا با تکیه بر رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله‌العالی) در مورد جایگاه و افق کارکردی نهاد امور تربیتی، با بهره گیری از مجموعه‌ی ظرفیت‌های دستگاه انسان ساز آموزش و پرورش ، به‌خصوص نیروی انسانی ارزشمند این بخش که سرمایه‌ بزرگ اجتماعی امور تربیتی هستند با توجه به اسناد تحولی آموزش و پرورش، ضمن مهندسی دقیق ماموریت‌ها و نظام مدیریت و برنامه ریزی امور پرورشی مدارس، چارچوب‌ها و زمینه های لازم را برای جهش‌های بزرگ در امور تربیتی فراهم شود.

صدیقه مرادی

معاون پرورشی وفرهنگی اداره کل آموزش وپرورش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار