اقدامات آموزش وپرورش منطقه 18 در راستای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا

تهران (پانا) - آموزش وپرورش منطقه 18 در راستای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا اقداماتی را دستور کار خود و مدارس منطقه قرار داده است.

کد مطلب: ۱۰۲۶۴۴۳
لینک کوتاه کپی شد
اقدامات آموزش وپرورش منطقه 18 در راستای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا

جلسه ستاد پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا در منطقه 18 با حضور مدیریت، شورای معاونین و کارشناس مسئول سلامت و پیشگیری تشکیل شد.
در این جلسه عطااله فروتن، مدیر آموزش و پرورش منطقه 18 گفت: علاوه برتوصیه های بهداشتی رسانه ها مصوب گردید که تمامی امکانات منطقه صرف ضدعفونی وگند زدایی واحدهای آموزشی شود. همچنین از طریق اتوماسیون اداری، فضای مجازی و تماس تلفنی حساسیت موضوع به مدیران مدارس اعلام گردد.

وی افزود: لغو کلیه اردوهای دورن شهری و برون استانی،لغو دوره های آموزش ضمن خدمت، همایش ها و تمامی مسابقات، عدم فعالیت های بوفه های مدارس و نظارت بر ضدعفونی کردن آن ها، به تعلیق درآمدن تمامی مراکز ورزشی، پژوهشسراها ،دارالقران،کانون و آشپزخانه ی اداره تا اطلاع ثانوی انجام شد.

فروتن افزود: همچنین ضدعفونی کردن سرویس بهداشتی و تمامی کلاس های درس که البته اولویت بامدارسی است که محل برگزاری انتخابات بودند، تامین مایع دستشویی و مواد ضدعفونی جهت استفاده ی مدارس و منطقه، ضدعفونی سرویس های دانش آموزی و سرویس های معلمان، تشکیل تیمی از کارشناسان جهت بازدید و ارائه ی راهنمایی های لازم در خصوص نحوه ی ضدعفونی مدارس، توزیع دستکش یک بار مصرف و مهرهای سنگی قابل شست و شو در بین همکاران اداری از مهم ترین اقدامات مدارس و منطقه بوده است.
در ادامه رضائی، معاون پرورشی وتربیت بدنی منطقه افزود: کرونا ویروس به رغم استرس هایی که ایجاد نموده با رعایت دقیق نکات بهداشتی و اطلاع رسانی مناسب قابل کنترل است لذا تمام تلاش ما بایدمصروف مقابله علمی و توام با آرامش با این بیماری گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار