مردم در این روزها اهدای خون را فراموش نکنند

تهران (پانا) - سخنگوی سازمان انتقال خون تاکید کرد که نیاز به خون و فرآورده‌های آن همیشگی است و مردم نباید به خاطر فضای روانی که در اثر ورود کرونا به ایران ایجاد شده اهدای خون را که تنها درمان بیماران نیازمند به خون است فراموش کنند.

کد مطلب: ۱۰۲۶۴۲۰
لینک کوتاه کپی شد
مردم در این روزها اهدای خون را فراموش نکنند

به گزارش روابط عمومی سازمان انتقال خون، بشیر حاجی بیگی، سخنگوی سازمان انتقال خون اظهار کرد: موج‌های بیماری مقطعی است و به زودی این موج نیز مانند دیگر بیماری‌ها مهار خواهد شد اما مهم است که نگذاریم جو روانی آن آسیب‌های بیشتری بر جامعه تحمیل کند.

وی با اشاره به اهمیت همدلی و یاری رسانی مردم به مهار این موج بیماری و رعایت دقیق ضوابط و ملاحظات پیشگیرانه گفت: روزهای زمستان و در پی آن بهار و تعطیلات عید نوروز همیشه اهدای خون را در اولویت دوم قرار می‌دهد و امروز این موج بیماری نیز می‌تواند سبب کاهش بیشتر اهدای خون شود.

سخنگوی سازمان انتقال خون اضافه کرد: از شهروندان دعوت می‌کنیم در صورت سلامتی و داشتن شرایط اهدای خون همچنان اهدای خون را در اولویت‌های خود قرار دهند.

حاجی بیگی برای همه هموطنان آرزوی سلامتی و برای بیماران آرزوی بهبودی و از اهدا کنندگانی که حتی در این شرایط علاوه بر سلامت خود به فکر سلامت بیماران نیازمند به خون هستند، تقدیر و تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار