معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرقدس :

بهترین راه کنترل و پیشگیری از شیوع کروناویروس حفظ آرامش و دامن نزدن به شایعات است

شهرقدس (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرقدس راهکارهای کنترل و پیشگیری از شیوع کروناویروس رابیان کرد .

کد مطلب: ۱۰۲۶۳۸۱
لینک کوتاه کپی شد
بهترین راه کنترل و پیشگیری از شیوع کروناویروس حفظ آرامش و دامن نزدن به شایعات است

محمد قاسمی، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرقدس، در سخنانی تصریح کرد: یکی از مهمترین مواردی که از شیوع کروناویروس در وضعیت بحرانی کنونی کشور جلوگیری می‌کند عدم حضور اشخاص در اجتماعات و اماکن عمومی و جلوگیری از رفت و آمدهای غیرضروری است که می‌تواند از ابتلا به این ویروس خطرناک جلوگیری کند و نقش برجسته‌ای در کنترل آن داشته باشد.

او در ادامه اظهار کرد: در این ایام مدارس برای جلوگیری از نشر و انتقال کروناویروس تعطیل هستند.

قاسمی اذعان کرد: آموزش و پرورش در کنار نهادهای دیگر نسبت به آموزش اولیاء در فضای مجازی و کانال‌های ارتباطی توسط مدیران محترم مدارس در زمینه چگونگی پیشگیری و جلوگیری از کروناویروس و ضدعفونی کردن سطوح پرداخته است.

او تاکید کرد: در جلساتی که برای همکاران و مدیران مدارس برگزار شد، مطالب آموزشی و همچنین راه‌های ضدعفونی کردن فضاهای مدرسه بیان شد تا در صورت بازگشایی مدارس که اماکن عمومی هستند و احتمال شیوع این ویروس در مدارس بیشتر است، اقدامات پیشگیرانه صورت پذیرد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرقدس خاطر نشان کرد: بهترین راهکار برای پیشگیری از کروناویروس توجه به هشدارهای پزشکی است که از طریق منابع معتبر اعلام می‌‌شود و همچنین پرهیز از حضور در اماکن عمومی و شلوغ است.

خبرنگار: آرین کشاورز

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار