خوابگاه‌های ۱۳ دانشکده فنی و حرفه‌ای استان فارس ضدعفونی شدند

شیراز (پانا) - رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس از تخلیه و ضدعفونی کامل خوابگاه‌های این دانشگاه خبر داد و گفت: تمام خوابگاه‌های فعال در ۱۳ دانشکده فنی استان تحت کنترل بوده و ضدعفونی لازم انجام شده است.

کد مطلب: ۱۰۲۶۳۷۴
لینک کوتاه کپی شد
خوابگاه‌های ۱۳ دانشکده فنی و حرفه‌ای استان فارس ضدعفونی شدند

محمد جامعی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس مصوبات کمیته ویژه کنترل و پیشگیری از بیماری کرونا در دانشگاه فنی حرفه‌ای کشور و کارگروه سلامت استانداری فارس، در حال حاضر تمام دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس در تعطیلی به سر می‌برند و به منظور پیشگیری از بروز بیماری کرونا خوابگاه‌ها با محلول‌های گندزدایی در حال ضدعفونی و کنترل است.

جامعی با اشاره به برنامه‌های پیشگیرانه دانشگاه و فنی حرفه‌ای استان فارس در مقابله با ویروس کرونا تصریح کرد: در ابتدا ستاد سلامت و پیشگیری این دانشگاه با حضور اعضای شورای معاونین برگزار و در این جلسه تدابیر لازم برای کنترل این بیماری و پیشگیری‌های مورد نیاز انجام شد.

او افزود: برگزاری کارگاه آموزشی برای مقابله با کرونا ویژه سرپرستان خوابگاه، مشاوره، نیروهای خدماتی، سرپرستان کارگاه‌ها، آزمایشگاه‌ها و کادر آموزشی از موضوع‌های دیگری بود که برای پیپیشگیری از شیوع ویروس کرونا مورد اقدام قرار گرفته است.

رئیس دانشکده فنی شهید باهنر شیراز گفت: چاپ و توزیع پوستر، نصب بیلبورد و همچنین تهیه بروشورهای بهداشتی برای دانشجویان و کارکنان از موارد دیگری بوده که به منظور اطلاع‌رسانی در مقابله با بیماری کرونا از آن استفاده شده است.

جامعی تصریح کرد: پیش از تعطیلی خوابگاه‎های دانشجویی، توزیع غذا در سلف سرویس با ظروف یکبار مصرف صورت گرفت و خوشبختانه هیچ مورد مشکوک ابتلای دانشجویان به کرونا مشاهده نشد.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس بیان کرد: ضدعفونی مداوم مکان‌هایی که احتمال انتقال ویروس کرونا در آن زیاد است نیز در حال انجام بوده و توصیه شده کارکنان برای صرف آب و چای نیز از لیوان‌های کاغذی یکبار مصرف و وسایل شخصی استفاده کنند.

جامعی بیان کرد: از تمام کارمندان مستقر در واحدهای اداری درخواست شده برای حفظ سلامتی و رعایت نکات بهداشتی نهایت دقت را به جا آورده و جهت بالا بردن سطح ایمنی خود و همکاران نهایت دقت و تلاش را به کار گیرند.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس با اشاره به جمعیت 13 هزار نفری دانشجویی این دانشگاه در شهرستان‌های مختلف استان گفت: طبق مصوبه کارگروه سلامت استانداری فارس تمام کلاس‌های آموزشی این دانشگاه تا پایان هفته جاری تعطیل بوده و برگزاری تمام همایش‌ها و اردوها نیز تا پایان سال لغو شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار