مدیرکل آموزش و پرورش قزوین:

انتقادات و پیشنهادات را با روی باز می پذیرم

قزوین (پانا) - «پیشنهادات و انتقادات را با روی باز پذیرا می پذیرم و به دنبال جذب نیروهای کارآمد و متخصص هستم.» اینها اظهارات مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین است.

کد مطلب: ۱۰۲۶۳۶۵
لینک کوتاه کپی شد
انتقادات و پیشنهادات را با روی باز می پذیرم

حسنعلی اصغری در دیدار با روسای نواحی و مناطق استان اظهار کرد: برنامه محوری جزو کارهای اصلی و اساسی آموزش و پرورش قرار خواهد گرفت.

او افزود: معیار کار آموزش وپرورش اخلاق مداری، رویکرد علمی و تعامل با همه بخش‌ها است. در واقع، چهره آموزش و پرورش را با همدلی و مشارکت همه بخش ها به یک سیمای اخلاق مدارانه تبدیل خواهیم کرد.

اصغری خاطرنشان کرد: معلمان در صف اول خدمت به نظام تعلیم و تربیت هستند؛ از هیچ خدمتی برای همکارانم کوتاهی نخواهم کرد.

او تصریح کرد: آموزش و پرورش به عنوان یک سرمایه اجتماعی و فرهنگی است. زمان خدمت کوتاه است و باید از این فرصت بهترین استفاده را ببریم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین ادامه داد: عمل قلبی و ذاتی به پیام شهدا و وصیت نامه شهدا را برای دانش آموزان دردستور کاربرنامه های پرورشی قرار خواهیم داد‌.

او اظهار کرد: از مشکلات مدارس، کمبودهای رفاهی و اقتصادی همکارانم اطلاع دارم که با برنامه های بنیادین در رفع آن‌ها تلاش خواهم کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با بیان اینکه به دنبال کارهای شعاری و شکلی نیستم، گفت: پیشنهادات و انتقادات را با روی باز و پذیرا می‌پذیرم و به دنبال جذب نیروهای کارآمد و متخصص برای پیشبرد و بهبود روند برنامه های آموزش و پرورش استان هستم.

اصغری تصریح کرد: پاسخگویی، شفافیت، صداقت و گوش شنوای شنیدن حرف معلمان خواهم بود.

او ادامه داد: در اتاق بنده به عنوان یک معلم به روی فرهنگیان، پیشکسوتان و دلسوزان آموزش همیشه باز خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در پایان تاکید کرد: دانش آموزان عزیزمان در روزهای تعطیل با مطالعه و مرور درس ها استفاده لازم را از زمان ببرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار