در آموزش و پرورش شهرستان کاشمر برگزار شد:

جلسه ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در کاشمر برگزار شد

کاشمر(پانا)- جلسه ستاد ویژه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا با حضور رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر و اعضای شورای معاونین آموزش و پرورش در دفتر این مدیریت با موضوع راههای پیشگیری درسطح مدارس برگزار شد

کد مطلب: ۱۰۲۶۳۲۴
لینک کوتاه کپی شد
جلسه ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در کاشمر برگزار شد

در جلسه ای که با حضور رئیس شبکه بهداشت و درمان کاشمر و اعضای شورای معاونین آموزش و پرورش پیرامون ویروس کرونا بحث و تبادل نظر گردیدومواردی که باید در مدارس رعایت گردد به تصویب رسید،ازجمله به دانش آموزان اطلاع رسانی و آموزش های گسترده ای داده شودتا آنها بدانند برای جلوگیری از شیوع این ویروس خطرناک چه اقداماتی انجام دهند.

همچنین نظارت دقیقی باید بر بهداشت سرویس ها مدارس و پایگاه های تغذیه دانش آموزان شود چرا که مدرسه خانه دوم دانش آموزان است و باید بسیار تطهیر گردد.
مدارس نیز باید برای پاکسازی کلاس ها و....مواد ضد عفونی تهیه کنند تا به صورت متوالی مکان هایی که دانش آموزان به آن دسترسی دارند ضد عفونی کنند.
ضمنا مقرر شد به دانش آموزان و همکاران فرهنگی و مردم تذکر بدهند که غذا از آشپزخانه های سطح شهر خریداری نکنند چرا که خطر ابتلا به ویروس کرونا بالا است و همچنین برنامه های صبحانه های دسته جمعی نیز تعطیل شود.
مدارس همچنین باید دانش آموزان دارای علائم مشکوک به آنفولانزا را مرخصی موجه بدهند و نگذارند آنها به دیگر دانش آموزان دسترسی داشته باشند.
گفتنی است در روز پنج شنبه 98/12/9 اداره آموزش و پرورش کاشمر و مدارس گندزدایی و ضد عفونی خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار