در سالن جلسات معاونت بهداشت آبادان برگزار شد:

ویدئو کنفرانس پیشگیری و کنترل ویروس کرونا با وزارت بهداشت

آبادان (پانا) - جلسه آموزشی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا به‌صورت ویدئو کنفرانس با وزارت بهداشت در سالن اجتماعات معاونت بهداشت شهرستان آبادان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۶۳۱۰
لینک کوتاه کپی شد
ویدئو کنفرانس پیشگیری و کنترل ویروس کرونا با وزارت بهداشت

حبیب اله رمضانی، معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش آبادان در این برنامه عنوان کرد: این ویدئو کنفرانس به منظور پیشگیری و کنترل بیماری‌کرونا در سالن جلسات معاونت بهداشت با حضور معاونت بهداشت آبادان، کارشناسان سلامت ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌های آبادان، خرمشهر، شادگان و کارشناسان‌ سلامت مدارس مراکز بهداشت این شهرستان ها و سایر اعضای مرتبط با این جلسه برگزار شد.

او در ادامه توضیح داد: در این جلسه با مدیرکل سلامت جمعیت خانواده و مدارس وزارت بهداشت و همچنین مسئولین مربوطه گفتگو شد.

رمضانی با بیان اینکه این جلسه از ساعت 8 و 30 دقیقه تا 12 به طول انجامید، گفت: تمام جوانب این بیماری، تجارب کشورهای دیگر و مسائلی که باید برای پیشگیری و کنترل در برابر بیماری کسب شود مورد بررسی قرار گرفت.

او تاکید کرد: با تصمیم اعضای شورای تأمین استان خوزستان و به منظور حفظ سلامت دانش آموزان تمامی مدارس خوزستان از روز دوشنبه 5 اسفند تا چهارشنبه به مدت سه روز تعطیل شد.

کرونا ویروس جدید (CoV) نوعی جدید از ویروس است. بیماری ایجاد شده با ویروس کرونا که به آن بیماری کرونا ۲۰۱۹ (COVID-19) می‌گویند، اولین بار در ووهان چین شناسایی شد. CO مخفف کرونا، VI مخفف ویروس و D به معنی بیماری (در انگلیسی). قبلاً به این بیماری «کروناویروس جدید ۲۰۱۹» یا «nCoV-2019» می‌گفتند.

ویروس COVID-19 ویروس جدیدی بوده و به خانواده ویروس‌هایی همچون سارس (سندروم تنفسی حاد) و سایر سرماخوردگی‌های معمولی مرتبط است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار